סרטים לצפייה ישירה

פרנגלי: היער הקסום

הסרט פרנגלי: היער הקסום הוא סרט הרפתקאות מצוייר לכל המשפחה שמספר על יער קסום מלא בפיות ובעלי חיים שאחת מבנות היות יוצאת לחפש את בני האדם הקסומים שיעזרו להם לשמור על היער. התושבים הקסומים של יער פרנגלי נלחמים להצלת ביתם, שמאוים על ידי מכונות ששולט בהן שד קדמון מרושע שרוצה לכרות ולהרוס את היער הקסום.

פרנגלי: היער הקסום לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: FernGully: The Last Rainforest – 1992

הביקורת שלי

את הסרט פרנגלי: היער הקסום ראיתי בתור ילד, וזכרתי ממנו ממש מעט, רק את הרעיון של הסיפור ובעיקר את החשיבות של הצפייה בסרט וחיפשתי אותו כדי להראות לילדים. הסרט מציג סיפור מצויין על שמירת הטבע ועל איך שהאדם פוגע בטבע. הסיפור עוקב אחרי פיות היער הקסום ובחור צעיר אחד שלומד להכיר את עולם הפיות ועובר מסע עם הרבה תובנות על הטבע.
זהו סרט מקסים לכל המשפחה שצריך קצת תיווך לילדים הקטנים יותר, ויש בו גם כמה קטעים שיכולים להפחיד בלי להסביר, אבל מלבד אלו זהו אחד הסרטים הנפלאים האלו שמציגים סיפור קסום עם המון נקודות חשובות לחיינו ולעולם בתוך מעטפת של סיפור הרפתקאות.
אחת הדמויות הקומיות בסרט היא עטלף שברח ממעבדה שעשו בו ניסויים, ובגרסה האנגלית, מדובב אותו רובין וויליאמס האדיר ז”ל.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט פרנגלי: העיר הקסום דומה מאוד ברעיון שלו להרבה סרטים אחרים אבל הוא במיוחד דומה לסדרה המקסימה המעופפים הנועזים (The Little Flying Bears) משנות ה90′ ודובבה לעברית בצורה מקסימה שמציגה בכל פרק קושי ואתגר אחר של החיות ביער.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט פרנגלי: היער הקסום הוא סרט פנטזיה הרפתקאות מקסים לכל המשפחה שמציג סיפור עם מסר חשוב מאוד על שמירת הטבע.
8 מתוך 10 בסולם המצויירים שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version