סרטים לצפייה ישירה

טיפול זוגי

הסרט טיפול זוגי הוא סרט קומדיה שבמרכזו ארבעה זוגות של חברים ותיקים שיוצאים לנופש באי טרופי לחופשה מיוחדת באמצע החיים. אחד הזוגות נמצא שם כדי לעבוד על הנישואין שלהם וכדי להחזיר לעצמם את הניצוץ, והאחרים שמרוצים מהזוגיות שלהם ולא רואים כמה היא זקוקה לריענון וכשמתחיל הטיפול הזוגי באתר הנופש כל זוג עובר תהליך אחר.

טיפול זוגי לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Couples Retreat – 2009

הביקורת שלי

את הסרט טיפול זוגי לא הייתי רואה בעצמי, גם מכיון שהוא לא הז’אנר שלי, וגם בגלל השחקנים שאני בדרך כלל לא מתחבר אליהם וגם בגלל שהדירוג שלו לא גבוה כמו שאני מעדיף. אבל ישבתי לצפות בו עם אשתי וזה היה בהחלט חוויה טובה. הסרט מספר על זוגות שמגיעים לישורת בחיי הנישואין שלהם שבה הם מרגישים בנוח כל אחד עם עצמו ואין להם ממש קשר זוגי משמעותי. וכשהם מגיעים לחופשה ומגלים כי עליהם לעבור טיפול זוגי כל אחד מהם נדרש לצאת מאזור הנוחות שלו ולהפתח אל בן או בת הזוג כדי לעמוד במשימות שנותנים להם.
הסרט הזה לטעמי הוא גס מידי ויש בו יותר מידי בדיחות למבוגרים שלדעתי לא מצחיקות, ואם הייתי מדרג אותו הייתי שם אותו מתאים למבוגרים בלבד, אבל מכיון שהוא קומדיה ואין בו עירום מלא ברור אז הוא מוגדר לבני נוער, אבל הוא ממש לא מתאים!

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט טיפול זוגי מתאים במיוחד לזוגות שרוצים למצוא משהו נחמד לעשות ביחד והוא גם מעלה דברים חשובים שכדאי לדבר עליהם.
6 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version