סרטים לצפייה ישירה

קייט

הסרט קייט הוא סרט פעולה מתח פשע למבוגרים של נטפליקס שמספר על רוצחת שכירה מקצוענית שמבקשת להתמסד ומגלה שלא נשאר לה הרבה זמן לתפור את כל הבעיות שלה, היא יוצאת למסע נקמה באנשי יאקוזה שפגעו בה ונדרשת לכל כוחותיה כדי לעמוד במשימה האחרונה שהיא קבעה לעצמה על מנת לסגור מעגל.

קייט לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Kate – 2021

הביקורת שלי

הסרט קייט הוא סרט פעולה של נטפליקס, מה שאומר שלא שמעתי עליו כמעט כלום לפני ופתאום הוא יצא כמו שנטפליקס עושים בדרך כלל. אני אישית חושב שהם צריכים לעבוד יותר על הפרסום שלהם, אבל לפחות הם עולים לאט ברמה של הסרטים שלהם לטעמי, והסרט הזה הוא בהחלט טוב יותר מסרטים דומים של החברה. הסרט מספר על רוצחת שכירה שרוצה לצאת מהחיים שלה ולבצע משימה אחרונה ולסיים את החוזה שלה, אבל היא מגלה שזה לא כל כך אפשרי לצאת לפנסיה במקצועה והיא צריכה לעמוד מול הרבה גורמים שמפריעים לה בדרכה.
הרוצחת מגולמת בידי מרי אליזבת’ וינסטד המקסימה שלא הכרתי אותה כל כך לפני והיא עושה את דמותה של הרוצחת קייט בצורה משכנעת. והמפעיל שלה הוא וודי הרלסון המעולה שיוצא לו הרבה לעשות כאלו תפקידים אז זה גם הרגיש מתאים, וביחד עם נופים עירוניים של טוקיו והרבה אנשי יאקוזה שמנסים לירות בכולם נוצרת תחושה מעולה של מתח, פעולה והרבה דם וזה שילוב מנצח.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט קייט דומה מאוד לסרטים נוספים שיצאו בשנים האחרונות על נשים רוצחות שיוצאות למסע נקמה כמו הנוקמת שיצא מוקדם יותר השנה (The Protege) שמספר על רוצחת שיוצאת לנקום במות חבר קרוב, או לסרט מילקשייק אבק שריפה (Gunpowder Milkshake) שגם הוא של נטפליקס ויצא מוקדם יותר השנה, וכל אחד מהם יש לו את הניחוח שלו אבל הסיפור הוא אותו הרעיון.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט קייט הוא סרט פעולה מדמם למבוגרים שמספר סיפור מוכר ונדוש אבל בצורה טובה.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version