סרטים לצפייה ישירה

צוות שנחאי

הסרט צוות שנחאי הוא סרט פעולה הרפקתאות קומדיה והוא ההמשך לסרט שנחאי נון. הסרט מספר על הפרטנרים הבלתי מתאימים צ’ון ורוי שיוצאים למסע חיפושים אחרי רוצח שרצח את אביו של צ’ון ונמלט לאנגליה, צ’ון ורוי עושים את דרכם ללונדון בעקבות הרוצח והעלמותו של חותם הקיסר הסיני ועליהם להחזיר את החותם כדי להביא שלום לממלכה.

צוות שנחאי לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Shanghai Knights – 2003

הביקורת שלי

הסרט צוות שנחאי הוא סרט קומדיה חמוד וקליל עם המון אקשן של אומנויות לחימה של ג’קי צ’אן. הסרט משלב המון אנקדוטות מגניבות על העולם של סוף המאה ה19 החל בסופרים, שחקני קולנוע, טכנולוגיה, ועד שימוש בשמות בדויים לדמויות שלהם שנכנסו להיסטוריה. עלילת הסיפור עוקבת אחרי הדמויות של צ’ון וויין (ג’קי צ’אן) ושל רוי אובנון (אוון וילסון) ועם המון קלאסה ופאסון ונגיעות של הומור סקסי ושנון הם מפלסים את דרכם בלונדון, דרך הסקוטלאנד יארד, הביג בן, ארמון המלכה, שומרים, שוטרים, גנבים וכל הברנשים של אנגליה הויקטוריאנית של המאה ה19.
תצוגת המשחק המצחיקה והשנונה של צ’אן ווילסון מהדהדת עוד מהסרט הקודם, אבל הפעם זה כבר לא מפתיע וקצת נחלש וזה הופך את הסרט הזה לחמוד וחינני ותו לא.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט צוות שנחאי צריך להשוות לסרט הראשון של שנחאי נון הראשון בסדרה (Shanghai Noon) משנת 2000 שהיה יותר נחמד ויותר מצחיק ויותר מפתיע ברעיון שלו, אבל זה בהחלט לא הופך את הסרט הנוכחי ללא טוב. יש בו גם קצת דמיון לסרטים של שרלוק הולמס עם רוברט דאוני ג’וניור (Sherlock Holmes) שיש בהם אלמנט קומי, אבל הם היו יותר בוגרים ופחות ג’קי צ’אן.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט צוות שנחאי הוא פעולה קומדיה הרפתקאות חמוד וכיפי ובמיוחד לחובבי ג’קי צ’אן המקסים.
6 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version