סרטים לצפייה ישירה

גודזילה 2: מלך המפלצות

הסרט גודזילה 2: מלך המפלצות הוא סרט פעולה הרפתקאות פנטזיה מסדרת הסרטים של גודזילה והוא מספר על הסוכנות מונארך שהיא סוכנות קריפטו-זואולוגית שהם נדרשים להתמודד כנגד קבוצה של מפלצות ענק, כולל גודזילה האדירה, כשאלו נלחמות האחד בשנייה על השליטה בכדור הארץ וכאשר בני האדם נמצאים בתווך בין מפלצות הענק.

גודזילה 2: מלך המפלצות לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Godzilla: King of the Monsters – 2019

הביקורת שלי

את הסרט גודזילה 2: מלך המפלצות שמתי ברשימת הצפייה שלי כי החלטתי בפעם הראשונה לנסות להכנס לעולם של גודזילה. בתור ילד ההורים שלי לא הרשו לי לצפות בסרטי גודזילה ובעצם מאז לא העזתי לצפות בו כי חשבתי שהוא יהיה מפחיד ואני לא צופה בסרטי אימה בדרך כלל. אבל עכשיו בתור מבוגר כשבצעם לא יצא לי מעולם לחזור לגודזילה המקורי ו/או לרימייקים שלו שנעשו לאורך הדורות, בחרתי לצפות בו.
הסרט מספר על מה שקורה כחמש שנים לאחר הסרט “גודזילה 2014” ובעצם ממשיך בעולם של גודזילה עם העלילה והסיפור מ2014. העלילה עוקבת אחרי זוג המדענים והבת שלהם שלאחר הסרט הקודם נפרדו וממשיכים להיות מעורבים במעקב אחרי גודזילה. הסרט הוא בעצם סרט אסונות טיפוסי, הוא סרט שבו בני האדם הם משניים ביחס למפלצות הקולוסאליות שמסתובבות בעולם וזורעות הרס וחורבן בכל אשר הן הולכות. הסרט מציג זווית ראייה מעניינת על האנושות ועל הכוחות שמעל הטבע האנושי שנמצאים ביקום.
השחקן הראשי קייל צ’נדלר שאני אוהב אותו, משחק תמיד דמויות נחמדות וטובות ופגשתי אותו לראשונה בסדרה הנפלאה מהדורה מוקדמת, עושה את התפקיד של המדען בצורה חביבה ונעימה וזה היה כיף לראות אותו שוב.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט גודזילה 2: מלך המפלצות אפשר להשוות לסרטי מפלצות אחרים כמו למשל קולוסאל המצחיק משנת 2016 (Colossal) וכמובן הסרט קינג קונג משנת 2005 (King Kong) ובסרטים המגניבים של פסיפיק רים (Pacific Rim) שאני אישית נהניתי מהם וחשבתי שהסרט גודזילה ימצא חן בעיני יותר, אבל הוא פחות משכנע סיפורית ויותר מרהיב ויזואלית.

הדירוג שלי

אם אתם חובבי גודזילה אז תהנו… כי הסרט גודזילה 2: מלך המפלצות הוא סרט מגניב על מפלצות על שמספר סיפור מעניין על הרצון לשליטה אל מול אפסות האנושות.
5 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version