סרטים לצפייה ישירה

מסע בזיכרון

הסרט מסע בזיכרון הוא סרט מתח רומנטיקה מדע בדיוני שמספר סיפור על עולם עתידני אחרי מלחמה עקובה מדם ואסון אקולוגי עצום מימדים שהשאירו את העולם צף כשמפלס המים עלה. ניק באניסטר, חוקר פרטי של המוח, מנווט את העולם המפתה של העבר כאשר חייו משתנים על ידי הלקוחה החדשה מיי. מקרה פשוט שהופך לאובססיה לאחר שהיא נעלמת והוא נלחם כדי ללמוד את האמת עליה.

מסע בזיכרון לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Reminiscence – 2021

הביקורת שלי

הסרט מסע בזיכרון הוא קודם כל סרט מתח מסתורין על עולם עתידני שבו יש דרך לחזור לעבר אל תוך הזיכרונות שלך והרבה אנשים מוכנים לשלם כסף טוב כדי להכנס למכונה שתתחבר לך אל המוח ותחזיר אותך לתוך זיכרונות אהובים. העולם בו מתרחש הסיפור מוצף במים והפערים בין העניים לעשירים מאוד גדולים עד שהעשירים חושבים שהם יכולים לעשות כל מה שבא להם, אבל עם הטכנולוגיה של חזרה לאחור בזכרונות הפשעים של כולם לא באמת נסתרים.
אני אוהב מאוד את השחקן יו ג’קמן, הוא משחק נפלא ויש לו דרך להציג את הדמות שלו בצורה מכובדת וזה מעולה. ואליו מצטרפות שתי שחקניות מעולות ששיחקו ביחד בסדרה ווסטוורלד, טנדי ניוטון ואנג’לה סרפיאן, ושתיהן משחקות את תפקידן נהדר, ועוד שחקנים מעולים שיוצרים פסיפס מעניין בין הדמויות השונות בתוך העולם העתידני המורכב שמוצג בסרט.
בקיצור, שילוב טוב של מדע בדיוני בתוך סיפור מתח על פענוח פשע ושחקנים מצויינים.
הדבר היחידי שקצת צרם לי היה מוזיקה שלא בדיוק התאימה למה שקורה בסרט, הרגיש שהמוזיקה זועקת לאקשן והאקשן לא ממש הגיע, אבל אולי זה רק אני.
מסתבר שאת הסרט הזה כתבה וביימה במאית מתחילה בשם ליסה ג’וי וזו הופעת בכורתה כבמאית.

בהשוואה לסרטים אחרים

הרעיון של הסרט מסע בזיכרון דומה לרעיון של הסרט קוד מקור המעולה (Source Code) משנת 2011 שמספר על חייל שחוזר בזיכרון שלו לעבר כדי למצוא סימנים לפיגוע טרור, עם ג’ייק ג’ילנהול במשחק מעולה. ויש לו גם הרגשה קצת כמו בסדרה המעולה פחמן משודרג (Altered Carbon) שמספרת גם היא על עולם עתידני שבו אפשר לאחסן זכרונות של אדם בגוף של מישהו אחר.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מסע בזיכרון הוא סרט מתח רומנטיקה מדע בדיוני מיוחד ומעניין ועם שחקנים מצויינים.
6 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version