סרטים לצפייה ישירה

הנוקמת

הנוקמת הוא סרט פעולה מתח פשע למבוגרים שמספר על אנה שחולצה בילדותה מויאטנם על ידי המתנקש האגדי מודי ולומדת ממנו את רזי המקצוע. אנה הופכת להיות הרוצחת השכירה המיומנת בעולם. אבל כאשר מודי נהרג באכזריות, היא נשבעת לנקום את מותו של האיש שלימד אותה את כל מה שהיא יודעת ויוצאת לחפש את מי שנתן את הפקודה.

הנוקמת לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Protégé – 2021

הביקורת שלי

הסרט הנוקמת הוא סרט פעולה משובח למבוגרים עם השחקנים המעולים סמואל ל. ג’קסון ומייקל קיטון שאליהם מצטרפת מגי קיו בתור הרוצחת המופלאה. הסרט מלווה בהמון קטעי אקשן, יריות, קרבות פנים אל פנים והרבה מאוד הרג. העלילה עוקבת אחרי אנה החל מילדותה ועד היום כשהיא מתחקה אחרי רמזים שיעזרו לה למצוא מידע על האנשים שהיא מחפשת במסע הנקמה שלה. בסרט הזה יש משהו קלאסי, יש בו הרבה מכל טוב, קצת הומור, רומנטיקה, משחקי ריגול, פענוח רצח ועוד ומכיון שהוא מכוון למבוגרים הוא לוקח את עצמו ברצינות וזה הרבה יותר מהנה מאשר סרטים דומים שמנסים ליצור רושם יותר מודרני שמביא איתו בדרך כלל תזזיתיות ויותר מידי מרדפים, וכאן זה לא זה.
נהניתי מאוד מהמשחק של ג’קסון, כי הוא משחק את דמותו הרגילה של נבל שהוא חצי נבל ויש לו הרבה פאסון. וקיו הייתה פשוט מעולה בתפקיד של הרוצחת. תענוג.

בהשוואה לסרטים אחרים

יש הרבה סרטים דומים לסרט הנוקמת כמו הסרטים המעולים של קיאנו ריבס – ג’ון וויק (John Wick) שכאן זה עם דמות נשית וזה אמנם לא אותו הדבר אבל זה טוב, ואולי מה שהכי מזכיר לי זה את הסרט שומר הראש והמתנקש (The Hitman’s Bodyguard) וההמשך שלו שבהם ג’קסון משחק תפקיד דומה אבל הם היו הרבה יותר גסים וכיוונו למקום אחר והיו פחות טובים לדעתי בגלל זה. ואפשר כמובן להשוות לסרט סולט המעולה עם אנג’לינה ג’ולי (Salt) שמספר על סוכנת שיוצאת להגנת שמה הטוב ולשמור על חייה בסרט מלא באקשן מעולה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט הנוקמת הוא סרט פעולה משובח למבוגרים עם דמות נשית חזקה ומשחק מעולה.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version