סרטים לצפייה ישירה

מילה של גבר

הסרט מילה של גבר הוא סרט פעולה פשע דרמה למבוגרים שמספר על שוטרים במחלק הסמים במדינת קליפורניה בארצות הברית ששומרים על הגבול מול מקסיקו כדי שברוני הסמים לא יכניסו סמים לתוך גבולות ארצות הברית. אבל משהו קורה בגבול מקסיקו וכשראש קרטל הסמים נעצר ונכנס לנעליו מישהו אלים ואכזרי השוטרים יוצאים לרדוף אחריו ומסכנים את עצמם ואת משפחותיהם.

מילה של גבר לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: A Man Apart – 2003

הביקורת שלי

את הסרט מילה של גבר ראיתי כבר בעבר, אני זוכר שאני והשכן שלי ממש חיכינו שיצא עוד סרט חדש שלוין דיזל וזכרתי בצורה כללית כמה סצנות מתוך הסרט, והפעם צפיתי בו אחרי שלאחרונה ראיתי עוד כמה סרטים עם וין דיזל ונזכרתי בו. הסרט הוא סרט פעולה למבוגרים עם הרבה סצנות מועדונים, עם רציחות אכזריות וגם הסיפור שלו מכוון למבוגרים על מחלק סמים שנלחם נגד ראש קרטל אכזרי. הסרט עוקב אחרי דמותו של שוטר במחלק הסמים שגדל ברחובות ומכיר את כולם שם והוא רוצה לשמור על רחובות העיר שלו נקיים מסמים כבדים. הוא עוקב אחרי ברון סמים במקסיקו ותופס אותו ומכניס אותו לכלא אך במקומו עולם ראש קרטל חדש באכזריות ומאיים על חייהם של כל מי שיוצא נגדו והוא גם יוצר איום על גבולות ארצות הברית כשהוא עומד להכניס טונות של סמים כבדים לשם ושוטרי מחלק הסמים נדרשים לעמוד מול האיום החדש.
זהו מצד אחד לא אחד מהסרטים החזקים של דיזל אבל מצד שני הוא סרט טוב, מעניין עם סיפור שיש בו הרבה תפניות ודיזל משחק בו מצוין.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט מילה של גבר צריך להשוות לסרטים אחרים של וין דיזל, כמו למשל לסרטים של xXx שבהם הוא משחק סוכן חשאי עם חבורה של סוכנים שמשתמשים ביכולות אקסטים ועם כלי נשק מיוחדים כדי לבצע משימות אבל שניהם פחות טובים ממנו, וכמובן בהשוות לסרטים של מהיר ועצבני שבהם הוא משחק את דמותו המעולה של דום וחוץ מהסרט האחרון שהיה לא טוב האחרים בסדרה היו טובים ומהנים.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מילה של גבר הוא סרט פעולה פשע טוב למבוגרים והוא מציג סיפור מעניין עם וין דיזל שמשחק בו טוב.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version