סרטים לצפייה ישירה

נינג’ה אמריקאי

הסרט נינג’ה אמריקאי הוא סרט פעולה הרפתקאות רומנטיקה למבוגרים שמספר על חייל צעיר בצבא ארצות הברית שהוא מאוד מיומן באומנויות לחימה, אך הוא אינו זוכר את ילדותו כלל ולא יודע כיצד הוא הפך להיות כל כך מיומן. החייל הצעיר מאוד שקט ולא מחפש בעיות אבל הבעיות רודפות אחריו והוא נאלץ להלחם על חייו כדי כנגד חיילים אחרים, קצינים מושחתים וקרטל נשק עם שכירי חרב בפיליפינים.

נינג’ה אמריקאי לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: American Ninja – 1985

הביקורת שלי

הסרט נינג’ה אמריקאי הוא סרט פעולה משנת 1985 והוא נראה ככה ומרגיש ככה, אבל הוא ממש כיפי, כי יש בו הכל, החל מקרבות לחימה פנים אל פנים, הרבה יריות, מרדפי מכוניות, רומנטיקה, קצת הומור, הרבה מסורת לחימה של נינג’ות וסיפור על קרטל נשק ושחיתות בדרגות הגבוהות בצבא, והוא מתרחש בנוף של הפיליפינים. בקיצור מכל טוב. הסיפור עוקב אחרי ג’ו שלא זוכר כלום מעברו בתור נער ואיך הוא יודע להלחם באינסטינקטים של נינג’ה אומנות הלחימה היפנית. לאורך הסרט הוא נלחם בבריונות, בנינג’ות ונאלץ להתמודד עם המון אתגרים אחרים וזה ממש סרט הרפתקאות עם המון פטריוטיות אמריקאית.
בסרט מופיע שחקן הקולנוע האמריקאי ואמן הלחימה מייקל דודיקוף, והוא הכוכב של כל סדרת הסרטים “נינג’ה אמריקאי” והסרט הוא בהפקת מנחם גולן ויורם גלובוס הישראלים שעשו הרבה סרטי פעולה בשנות ה80′-90′.

בהשוואה לסרטים אחרים

לסרט נינג’ה אמריקאי יש המשכים פחות טובים ממנו אבל הם היו מגניבים בזמנו. הסרט דומה בהרבה מובנים לסרטים של סילבסטר סטאלון רמבו (Rambo) שגם בהם יש חייל אמריקאי שנתקע בג’ונגלים ונדרש ליכולות לחימה וחיילות מעולים כדי לשרוד ולנקום בפושעים ולהציל את הנדכאים. ויש בו גם קצת דמיון לסרט המעולה של שוורצנגר קומנדו שגם הוא משנת 1985 (Commando) שנחשב לאחד מסרטי הפעולה המפורסמים בכל הזמנים, ולדעתי גם בין הטובים שבהם.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט נינג’ה אמריקאי הוא סרט פעולה משנות ה80′ עם סגנון הסרטים מאותה התקופה, והוא מלא באקשן, הרפתקאה עם סיפור מגניב ונגיעות רומנטיקה.
6 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version