סרטים לצפייה ישירה

רמבו 5 – המשחק האחרון

הסרט רמבו 5 – המשחק האחרון הוא הסרט החמישי בסדרת הסרטים של רמבו שהחלה בשנות ה80′. הסרט הוא סרט פעולה מתח למבוגרים שמספר על ג’ון רמבו שחזר הביתה סוף סוף, והוא מחפש את השקט, את הנחלה והמנוחה, אבל כשהבת של חברו נחטפת על ידי קרטל פשע מקסיקני רמבו חייב להתעמת עם עברו ולחדד מחדש את כישורי הלחימה האכזריים שלו כדי להציל את החטופה.

רמבו 5 – המשחק האחרון לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Rambo: Last Blood – 2019

הביקורת שלי

הסרט רמבו 5 – המשחק האחרון הוא חלק מסדרת הסרטים של רמבו שהחלה עוד לפני שנולדתי ואשר ראיתי רק כשהייתי מבוגר. את שלושת הסרטים הראשונים של רמבו “משחק הדמים” משנת 1982, “רמבו: משחק הדמים 2” משנת 1985, “רמבו 3” משנת 1988, ראיתי שנים אחרי שהם יצאו ומבחינתי הם היו קצת מיושנים ובגדר חובת צפייה יותר כדי להכיר את הדמות של ג’ון רמבו. את הסרט “ג’ון רמבו” משנת 2008 ראיתי בקולנוע ולדעתי הוא היה אחד מסרטי הפעולה החזקים יותר מאותה השנה ולדעתי הוא גם הטוב בסדרה, והיה לי ברור שארצה לראות גם את הסרט האחרון של רמבו.
הסרט “רמבו 5 – המשחק האחרון” סוגר מעגל לסיפור של רמבו. הוא מביא את הסיפור של החייל המזדקן, עם סצנות קרב ברוטליות ומדממות כמו בסרטי פעולה מהדור שלנו. העלילה מתחילה כ-10 שנים אחרי שרמבו חוזר לביתו מהג’ונגלים מה שהיה בסוף הסרט הקודם, ומספרת על חייו של החייל שעכשיו כבר הזדקן והפך להיות דוד זקן וטרחן. הפעם רמבו מסתבך עם קרטל של סוחרי נשים במקסיקו שחוטף את הבת של חברו משכבר הימים, והוא מושך אותם לקרב אכזרי, מדמם, מלא פיצוצים, עם הסכין חדת הלהב והקשת המפורסמות.
זה אמנם לא סילבסטר סטאלון בצעירותו כשגם העולם היה צעיר יותר, אבל זה ג’ון רמבו והוא קשוח מתמיד!

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט רמבו 5 – המשחק האחרון צריך כמובן להשוות לסרטי רמבו האחרים, והוא אמנם לא הדהים כמו הראשונים בתקופתם, והוא גם לא היה ג’ון רמבו של הג’ונגלים כמו ההוא משנת 2008 אבל לדעתי הוא טוב, מהנה, ומספק את הסחורה. ואם משווים לסרטי פעולה אחרים של סטאלון מהשנים האחרונות כמו למשל סדרת “בלתי נשכחים” שהייתה יותר כמו אטריביוט לגיבורי הפעולה של הנות ה90′ אז גם הסרט הזה הוא מעין משהו דומה לדמותו של ג’ון רמבו.

הדירוג שלי

תהנו… אך לא לבעלי לב חלש! כי הסרט רמבו 5 – המשחק האחרון הוא קודם כל סרט אקשן אמריקאי חזק, למבוגרים!
6 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version