סרטים לצפייה ישירה

טרנסרים

הסרט טרנסרים הוא סרט פעולה מדע בדיוני שמספר על שוטר מהעתיד ששם לעצמו מטרה למצוא אנשים שנדבקו במחלה דמויית זומבים (שנקראים טרנסרים) והוא הופך להיות צייד ראשים שלהם, הוא מקבל על עצמו משימה לנסוע אחורה בזמן אל לוס אנג’לס של שנות השמונים כדי לעצור את הפושע שהופך את האנשים לזומבים שברח בעצמו אל העבר.

טרנסרים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Trancers – 1984

הביקורת שלי

הסרט טרנסרים הוא סרט מדע בדיוני מגניב מאוד רטרו ומגניב, שמציג סיפור מצויין על שוטר נוסע בזמן להציל את העולם ממגיפת זומבים. הדרך לחזור אל העבר היא להשתלט על מוח של אחד משושלת של עצמך ולחיות במקומו בזמנו. השוטר נכנס אל דמותו של אחד מאבותיו ויוצא לחקור את העיר לוס אנג’לס של שנות ה80′ עם סצנת הפאנק במועדונים ומכוני שיזוף ועם שפת דיבור מלוכלכת אבל בגובה העיניים. אל השוטר מצטרפת בחורה צעירה (הלן האנט החיננית והמקסימה בצעירותה) והיא מאמינה לו שהוא הגיע מהעתיד ועוזרת לו להסתובב בעיר.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט טרנסרים אפשר להשוות לכל מיני סרטי פעולה נוספים מאותה התקופה כמו למשל הסרט שליחות קטלנית שיצא כמה חודשים אחריו בשנת 1984 (The Terminator) וסיפר גם הוא על חזרה בזמן וגם בו היו שוטרים שהביאו כל מיני דברים מהעתיד. אגב לסרט הזה כמו לשליחות קטלנית יש המון המשכים שלא כמו שליחות קטלנית רק נעשו יותר זוועתונים מאחד לשני. ועוד סרטי נסיעה בזמן מאותה התקופה היו הטרילוגיה האדירה של בחזרה לעתיד (Back to the Future) שהיו סרטים נפלאים והפכו להיות שם דבר בכל עניין הנסיעה בזמן.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט הזה למרות הרטרו שיש בו הוא מהנה עם סיפור טוב ועם הלן האנט מקסימה אחת.
6 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version