סרטים לצפייה ישירה

מסביב לעולם ב-50 שנה

הסרט מסביב לעולם ב-50 שנה הוא סרט הרפתקאות מצוייר לכל המשפחה שמספר על צב ים בשם סמי, שבקע על חוף בשנת 1959 ביבשת אמריקה, והוא יוצא למסע הרפתקאות מסביב לעולם בכל מיני מקומות ובמשך חמישים השנים של חייו כשהוא בטיול בעולם עוקבים אחרי מה שקורה בעולם שמשתנה על ידי תהליכים אנושיים והתחממות כדור הארץ.

מסביב לעולם ב-50 שנה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: A Turtle’s Tale: Sammy’s Adventures – 2010

הביקורת שלי

הסרט מסביב לעולם ב-50 שנה הוא סרט מקסים לכל המשפחה, שמספר סיפור מדהים על העולם שלנו ועל השינויים שנעשו בו לאורך עשרות השנים האחרונות והכל ממבטו של צב ים שיוצא למסע הרפתקאות מסביב לעולם בחיפוש אחר משמעות. הסיפור מסופר מנקודת מבטו של צב ים זקן שמספר על הרפתקאותיו החל מיומו הראשון עלי אדמות כשהוא בוקע מביצה בחול ועד ליום שבו הוא עצמו כבר סבא ועוזר לצעירים שרק בקעו להתחיל את המסע שלהם עצמם. הסיפור מאוד ערכי וחשוב ומציג גם כל מיני שינויים משמעותיים שהתרחשו בעולם במהלך העשורים האחרונים ומציג גם בעיום בשימור אוקיינוסים ובעלי החיים הימיים והכל בתוך עטיפה מקסימה ומרהיבה ויזואלית שמספקת הנאה איכותית לכל המשפחה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט מסביב לעולם ב-50 שנה אפשר להשוות קצת לסרט מוצאים את נמו משנת 2003 (Finding Nemo) שגם הוא מספר על מסע הרפתקאות ברחבי האוקיינוס ומציג בעיות שהאדם עושה בטבע, ויש עוד סרטים שמספרים על מסע של בעלי חיים מסביב לעולם שאפשר להשוות אליהם, אבל הסרט הזה ממש מבוסס על כאילו סיפור אמיתי וזה הופך אותו למשהו יותר עמוק ומלמד.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מסביב לעולם ב-50 שנה הוא סרט מקסים, לכל המשפחה, עם הרבה ידע וערכים שמציג סיפור רוחב גאוגרפי עם היבטים של שמירה על כדור הארץ.
ציון 8

Exit mobile version