סרטים לצפייה ישירה

ג’י איי ג’ו: עיני נחש ההתחלה

הסרט ג’י איי ג’ו: עיני נחש ההתחלה פעולה הרפתקאות שמספר על דמותו של עיני נחש מהסדרה והסרטים של ג’י איי ג’ו. הסיפור הוא סיפור מסגרת לקורותיו של עיני נחש, החל מטראומת ילדותו ועד הפיכתו לדמות של עיני נחש המוכרת מהסדרה והסרטים של ג’י איי ג’ו. עלילת הסרט נכתבה במיוחד לסרט עצמו ועוקבת אחרי המקור בצורה לא שלמה.

ג’י איי ג’ו: עיני נחש ההתחלה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Snake Eyes: G.I. Joe Origins – 2021

הביקורת שלי

כששמעתי שהסרט ג’י איי ג’ו: עיני נחש ההתחלה עומד לצאת צפיתי קודם כל חזרה בשני הסרטים הקודמים בסדרה שיצאו בשנים האחרונות, והחוויה הייתה מהנה ומעניינת ועם הרבה מאוד אקשן, אבל היא גם הייתה מצועצעת קצת שמאוד מתאימה לבני נוער ופחות לסרט שיכול היה להיות רציני ומתאים גם למבוגרים, והסרט הנוכחי אמנם קצת פחות מצועצע אבל עדיין מכוון קצת נמוך מידי לטעמי ולא מספק את הסחורה ברמה גבוהה כמו שהיה יכול להיות.
הסרט מתחיל עם כמה סצנות אקשן שמצטלמות לא כל כך טוב על המסך, הן קצת יותר מידי תזזיתיות ונראות קצת חובבניות אבל הן מלאות באקשן, ורגע שעוברים אותן זה מתיישר. החיבור לדמויות עצמן הוא קצת חלש וחבל כי יש בסיפור הרבה דמויות מעולות, אבל השחקנים ממש מתאימים לדמויות וזה היה כיף לראות את עיני נחש מתפתח ומתחבר לעצמו. אבל יש קצת נתק בין הסיפור של עיני נחש בסרטים הקודמים בסדרה לבין הסיפור שלו כאן וזה הרגיש לי כאילו סתם סרט נינג’ות מגניב אבל בלי קשר מיוחד לג’י איי ג’ו ועל כן אני מודד אותו קצת אחרת (ביותר סלחנות).

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט ג’י איי ג’ו: עיני נחש ההתחלה צריך להשוות לסרטים הקודמים של ג’י איי ג’ו מהשנים האחרונות ולהגיד שהוא אמנם פחות מצועצע אבל הוא לא מתרומם מספיק טוב לדעתי. ואפשר גם להשוות אותו לסרט החדש של מורטל קומבט משנת 2021 (Mortal Kombat) שמספר סיפור דומה על דמות על נינג’ה וגם הוא היה קצת ברמה נמוכה וכיוון לקהל מאוד מסויים בלי הרבה חיבור רגשי משמעותי לדמויות, למרות שגם הוא היה מגניב ומהנה (אם כי מאוד ברוטלי.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט ג’י איי ג’ו: עיני נחש ההתחלה הוא סרט נינג’ות נחמד, ומעניין לראות את הסיפור של עיני נחש.
6 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version