סרטים לצפייה ישירה

42

הסרט 42 הוא סרט דרמה ספורט ביוגרפי שמספר על חייו של שחקן הבייסבול ג’קי רובינסון שבשנת 1947 הוא הופך להיות השחקן האפרו-אמריקאי הראשון ששיחק בבייסבול בליגת העל של ארצות הברית, וזה היה בתקופה שבה מיד לאחר מלחמת העולם השנייה ובארצות הברית התמודדו עם תופעת הגזענות נגד שחורים.

42 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: 42 – 2013

הביקורת שלי

את הסרט 42 ראיתי כבר בעבר והפעם חזרתי אליו בעקבות התעסקות בתקופה של מלחמת העולם השנייה והשואה ומה שקורה אחרי זה בעולם. הסרט הוא דרמת ספורט מעולה, עם קטעי ספורט משולבים בתוכו והוא מספר על חייו ג’קי רובינסון, שחקן הבייסבול האפרו-אמריקאי הראשון ששיחק בליגת ה-MLB, ליגת הבייסבול הבכירה בארצות הברית. הסרט מציג את אחת התקופות ה”חמות” בספורט האמריקאי, הסיפור משלב הרבה דימויים אמריקאיים טיפוסיים לאותה התקופה, הקשר בין הלבנים לשחורים, מעמד הנשים, מעמד הפועלים וגזענות והוא מציג את התקופה בצורה אותנטית ומעניינת ונותן שיעור היסטוריה בדלת אחורית ביחד עם דרמת ספורט מעולה.
אז חוץ מהסיפור המצויין, שכמובן מבוסס על סיפור אמיתי, יש בסרט הזה שחקנים נפלאים כמו האריסון פורד, צ’דוויק בוזמן ז”ל (הפנתר השחור) ועוד שמביאים כבוד לדמויות ההיסטוריות אותם הם מייצגים.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מציג דרמת ספורט מעולה, מרגשת ואותנטית שמציגה סיפור עלילה מצויין.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version