סרטים לצפייה ישירה

ויוו

הסרט ויוו הוא סרט הרפתקאות קומדיה מצוייר לכל המשפחה של חברת סוני, והוא הסרט המוזיקלי המצוייר הראשון שלהם. הסרט מספר על קופיף מקסים בשם ויוו שגר בקובה עם נגן מזדקן בשם אנדרס וביחד הם מופיעים בכיכר עם מוזיקה וקצב וכולם מכירים אותם. יום אחד מקבל אנדרס מכתב מאהבתו הישנה ביחד עם כרטיס טיסה למיאמי ומשם מתחילה ההרפתקאה.

ויוו לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Vivo – 2021

הביקורת שלי

הסרט ויוו הוא סרט מקסים ומיוחד מאוד לכל המשפחה, הוא מספר סיפור מתוקה וקצת עצוב מלא אהבה לחיים, למוזיקה ולקצב שיהפנט את הצופים וירגש אותם מאוד. הסיפור עוקב אחרי הקופיף ויוו שיוצא למסע הרפתקאות בעקבות מכתב אהבה ישן, והוא פוגש בדרכו חברים חדשים, מיוחדים ומוזרים וביחד איתם הם נאלצים להתמודד עם המון אתגרים כדי להצליח ולסיים את המסע.
הסרט הזה מלא במוזיקה, נגינה, שירים מקסימים ומקצבים נפלאים הישר מהשנייה הראשונה והוא יסחוף אתכם ביחד עם הסיפור המרגש שלו לצד השני של העולם. הסרט גם מרהיב ביופיו ובצבעיו וממש מהפנט, ועם נגיעות רומנטיקה, קמצוץ של הומור והרבה הכלה וקבלת האחר והשונה הסרט הופך לחוויה נפלאה ומרגשת.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט ויוו דומה במידה רבה לסרט לשיר משנת 2016 (Sing) שבקרוב יצא ההמשך שלו, שמספר על גורילה שרוצה להיות זמר, ויש לו גם דמיון קצת לסרטים של ריו (Rio) שמספרים על מסע הרפתקאות של תוכי באמריקה הדרומית ומלא גם הוא במקצבים, אבל האמת שמרגיש לי קצת כמו הסרט נשמה (Soul) משנת 2020 של דיסני פיקסאר ונראה שהוא מנסה להידמות לו גם בסיפור וגם במוזיקה, אבל הוא נופל ממנו.

הדירוג שלי

תהנו מלא… כי הסרט ויוו הוא סרט מקסים ומרגש לכל המשפחה (עם תיווך לקטנטנים) שיכניס אתכם קצת לקצב.
8 מתוך 10 בסולם המצויירים שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version