סרטים לצפייה ישירה

מלך האריות 3: האקונה מאטאטה

הסרט מלך האריות 3: האקונה מאטאטה הוא סרט הרפתקאות קומדיה מצוייר לכל המשפחה שמספר על הצד של טימון ופומבה במהלך הסיפור של הסרט מלך האריות מנקודת מבטם של טימון ופומבה בעצמם. הסרט הוא מעין פארודיה על חלקם של טימון ופומבה במהלך האירועים שהתרחשו בסרט מלך האריות שבו הם לקחו חלק.

מלך האריות 3: האקונה מאטאטה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Lion King 1½ – 2004

הביקורת שלי

הסרט מלך האריות 3: האקונה מאטאטה הוא אחד מהסרטי ההמשך הטובים ביותר שראיתי בסרטים המצויירים, הוא מביא נקודת מבט מצחיקה ומרגשת על חלקם של טימון ופומבה באירועים של הסרט הקלאסי והנפלא של מלך האריות והכל בבדיחות דעת, עם שירים מצחיקים, עם קריצות הומור מסרטים קלאסיים אחרים ובעיקר עם כל מיני הברקות והבלחות של הדמויות של טימון ופומבה כאילו מאחורי הקלעים של מה שהתרחש בסרט המקורי.
הסרט הזה נעשה עשור לאחר הסרט המקורי ובגרסה באנגלית הביאו את אותם השחקנים שדיבבו את הדמויות בסרט המקורי כדי לגלם את תפקידם שוב וזה ממש נפלא, ממש מחזיר את הצופה חזרה אל מלך האריות המרגש והנפלא שהיה לטעמי אחד הסרטים הטובים ביותר שנעשו אי פעם.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט מלך האריות 3: האקונה מאטאטה צריך להשוות לסרטים של מלך האריות ולסדרות ומיני סדרות שנעשו כהמשך לסרט המקורי והאדיר ולהגיד שלדעתי חוץ מהסרט המקורי של מלך האריות זהו ההמשך הטוב ביותר מכל היצירה של מלך האריות.

הדירוג שלי

תהנו מלא… כי מי שאהב וגדל על הסרט הראשון ימצא כאן את אחד ההמשכים הטובים ביותר שנעשו אי פעם על סרט.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version