סרטים לצפייה ישירה

יחידת המתאבדים

הסרט יחידת המתאבדים הוא סרט פעולה הרפתקאות קומדיה גיבורי על למבוגרים של חברת DC שמספר על יחידה של נבלי על שנאספים מכל מיני בתי כלא מסוכנים כדי ליצור יחידת מתאבדים במטרה לבצע משימות בשם הממשל. יחידת המתאבדים נשלחת אל אי נידח בשטח אויב במטרה להשמיד פרוייקט מחקר מסוכן שיכול להפוך לנשק קטלני בידים הלא נכונות.

יחידת המתאבדים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Suicide Squad – 2021

הביקורת שלי

הסרט יחידת המתאבדים הוא סרט המשך ביקום הקולנועי של DC והוא ממשיך את הסיפור של היחידה מהסרט הקודם והפעם היחידה בראשתו של בלאדספורט יוצאים לאי נידח כדי לחסל איום כנגד העולם כולו. אל בלאדספורט מצטרפים כל מיני דמויות של נבלים פסיכיים כאלו ואחרים וכמובן גם הארלי קווין הפסיכית הלא שפויה והאלימה בטירוף וביחד הם נדרשים לבצע את המשימה שלהם ולנסות תוך כדי לשמור על חייהם כי לאף אחד לא באמת אכפת מהם.
אל השחקנית מרגו רובי המהפנטת בתור הארלי קווין מצטרפים הפעם גם אידריס אלבה – בלאדספורט, סילבסטר סטאלון – קינג שארק, ג’ון סינה – פיסמייקר ועוד אחרים, וביחד הם יוצרים את יחידת המתאבדים המגעילה, הברוטלית, הפסיכית, המזוויעה, האלימה והמדממת ביותר שראינו עד כה ולדעתי זה עבר קצת את הטעם הטוב.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט יחידת המתאבדים צריך להשוות לסרט יחידת המתאבדים הראשון משנת 2016 (Suicide Squad) שהיה פחות טוב ממנו אם כי הרבה פחות אלים, ואני חושב שיש לו דמיון רב מאוד לסרטים של קוונטין טרנטינו האלימים והמדממים להרוג את ביל (Kill Bill) עם אומה תורמן הנפלאה בתור רוצחת אלימה שבהם האלימות הייתה מרכז העניין ועשו ממנו משהו ויזואלי מרהיב ואילו כאן זה יוצא סתם מגעיל בלי סיבה משמעותית.

הדירוג שלי

לוקח זמן להתחבר לזוועה… אבל אחרי שעוברים את זה הסרט יחידת המתאבדים מקבל קצת יותר איכות.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version