סרטים לצפייה ישירה

נקודת שוויון

הסרט נקודת שוויון הוא סרט פעולה פשע מתח למבוגרים של השחקן דנזל וושינגטון, הסרט מספר על אדם בשם רוברט מק’קול שהוא בעל עבר לא נעים שהוא רוצע להשאיר מאחוריו אבל דווקא כשהוא מאמין שהגיע אל המנוחה הוא נפגש עם בחורה צעירה שנאלצת לעבוד אצל גנגסטר מסוכן ומק’קול לא עומד בצד בחיבוק ידיים ויוצא לעזרתה ולוקח את החוק לידיים.

נקודת שוויון לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Equalizer – 2014

הביקורת שלי

הסרט נקודת שוויון הוא סרט פעולה מעולה למבוגרים שמציג סיפור אפל וגדוש באקשן עם השחקן דנזל וושינגטון שמגלם את הדמות הראשית. הסיפור עוקב אחרי דמותו של מק’קול שיש לו עבר מסתורי ואלים שלא נשאר אדיש כשהוא רואה בחורה צעירה שמשועבדת לעבודתה אצל גנגסטר מסוכן והוא יוצא לעזרתה. הסרט הזה מביא את אחת הדמויות החזקות ביותר של וושינגטון והוא מתאים לתפקיד הזה כמו כפפה ליד, ומי שאוהב את דנזל ימצא כאן סרט מצויין שיש לו גם המשך טוב. הנאה צרופה לחובבי אקשן ודנזל.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט נקודת שוויון צריך להשוות לסרטי מתח פעולה אחרים של דנזל כמו יום אימונים מסוכן משנת 2001 (Training Day) שהיה אחד מסרטי הפעולה של שוטרים מהטובים ביותר שהציג דמות עמוקה ורצינית של שחקן שחור מוביל עם דנזל ולצידו אית’ן הוק המצויין גם הוא, והסרט הזה בהחלט באותה הרמה. ויש גם את הסרט נקמה בוערת (Man on Fire) שגם הוא פעולה למבוגרים של דנזל ומספר סיפור על אדם שיוצא למסע נקמה באלו שפגעו בקרובים לו.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט נקודת שוויון הוא סרט פעולה אפל למבוגרים עם משחק משובח של שחקן משובח.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version