סרטים לצפייה ישירה

עומד אחרון

הסרט עומד אחרון הוא סרט מתח פעולה של השחקן ארנולד שוורצנגר שמספר על עיירה קטנה על גבול ארצות הברית ומקסיקו שמנהיג של קרטל סמים שבורח מבית המשפט וממהר לברוח אל מעבר לגבול אל מקסיקו צריך לעבור בה כדי להגיע לגבול, ושם השריף והצוות הלא מנוסה שלו הם הדבר היחיד שעומד בדרכו והם נדרשים לאומץ ליבם ולגבורה כדי לעמוד כנגד הקרטל.

עומד אחרון לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Last Stand – 2013

הביקורת שלי

הסרט עומד אחרון הוא סרט פעולה של שוורצנגר, ובתור אחד שאוהב את השחקן הזה מאוד נהניתי ממנו. הסיפור הוא מאוד אמריקאי, עם המון אנקדוטות שמכוונות לקהל האמריקאי על השיטור בעיירות, על מערכת המשפט, על הגבול בין ארצות הברית ומקסיקו, ועל איך הבירוקרטיה של הממשל לא תמיד יכולה להיות לעמוד התווך של הציבור, אבל גם אם לא מחוברים לעולם האמריקאי, זהו עדיין סרט פעולה עם הרבה אקשן ועם סיפור טוב ועם שחקנים שמרגישים מהימנים לדמויות שלהם. ויחד עם קצת צחוקים, הרבה זמן מסך של שוורצנגר ומלא יריות ופיצוצים זהו סרט כיפי.

בהשוואה לסרטים אחרים

צריך להשוות את הסרט עומד אחרון לסרטים אחרים של ארנולד שוורצנגר מהעשור האחרון שאינם מד”ב כמו למשל סדרת הסרטים של הבלתי נשכחים (The Expendables) שאמנם בהם המוטיב הוא האקשן בעיקר אבל הוא טוב כמוהם בהקשר של האקשן, ויש את הסרט חבלה (Sabotage) משנת 2014 שגם הוא לא מד”ב ובו יש יותר דרמה ופחות אקשן, אבל הוא פחות טוב מזה שכאן.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט עומד אחרון הוא סרט פעולה טוב ולמי שאוהב אקשן טוב ואוהב את שוורצנגר, זה ממש כיף.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version