סרטים לצפייה ישירה

ראלף ההורס

הסרט ראלף ההורס הוא סרט הרפתקאות קומדיה מצוייר לכל המשפחה שמספר על ראלף שהוא אחד מהרעים של משחק וידאו באולם ארקייד שבו יש מכונות מכל הסוגים ישנים וחדשים והוא במקום להיות הרע רוצה פעם אחת להיות הגיבור והוא יוצא מהמשחק שלו לעולם כדי להגשים את חלומו, אך מסע החיפוש שלו עלול להביא הרס לכל עולם הארקייד בו הוא חי.

ראלף ההורס לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Wreck-It Ralph – 2012

הביקורת שלי

הסרט ראלף ההורס הוא סרט מפליא ומדהים, הוא קודם כל חווית צפייה מהנה לכל המשפחה אבל הוא במיוחד פינת נוסטלגיה מדהימה לכל אלו מבנינו שנולדו במילניום הקודם וגדלו על משחקי וידאו ובלי סלולרי ביד. הסיפור עוקב אחרי דמותו של ראלף ממשחק וידאו ישן שרוצה לצאת מהמקום של תפקיד הדמות שלו במשחק ולעשות משהו אחר עם החיים שלו והוא יוצא למסע הרפתקאות בעולם הארקייד כדי להפוך להיות גיבור אמיתי. ראלף ההורס מתקשה מאוד לצאת מתוך הדימוי שלו ולכן גם נתקל בהמון מכשולים במסעו שעליו להתגבר עליהם ובהמון דמויות קומיות מגניבות מעולם משחקי הוידאו של המילניום הקודם.
השחקן הנפלא שמדובב את הגרסה האנגלית של ראלף ג’ון סי. ריילי עושה עבודה יותר מנפלאה וביחד עם שרה סילברמן האדירה שעושה דמות נפלאה ומקסימה של ונלופי שראלף פוגש בדרכו, זה פשוט תענוג.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט ראלף ההורס דומה במובנים רבים לסרטים מונפשים אחרים שמציגים סיפורים על דמויות ממשחקים שקמות לחיים כשבני האדם לא מסתכלים עליהם כמו בסדרת הסרטים המקסימה של צעצוע של סיפור (Toy Story) או בסרטים של לגו (The Lego Movie) והמשכיו וזה יוצא ממש מגניב וכיפי לצפייה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט ראלף ההורס הוא מקסים, מרגש, מצחיק, ועם נגיעות נוסטלגיה נפלאות.
9 מתוך 10 בסולם המצויירים שלי.

Exit mobile version