סרטים לצפייה ישירה

שנגחאי נון

הסרט שנגחאי נון הוא סרט פעולה הרפתקאות קומדיה שמספר על חייל של משמר המלכות הסיני מהעיר האסורה שלוקח על עצמו משימה להציל את הנסיכה שנחטפה ונמצאת באמריקה. הוא יוצא למסע למערב הפרוע כדי לחלץ את הנסיכה, ובדרך הוא מתחבר לשודד רכבות ידוע שמנסה ללמד אותו את דרכי המערב. השניים יוצאים למסע משותף ומצחיק להצלת הנסיכה.

שנגחאי נון לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Shanghai Noon – 2000

הביקורת שלי

את הסרט שנגחאי נון ראיתי כבר בעבר, והפעם חיפשתי משהו קליל וכיפי שאני יודע שהוא טוב ומהנה כדי להעביר את הערב בכיף. הסרט שנגחאי נון הוא סרט של ג’קי צ’אן האדיר וביחד עם אוון וילסון המצחיק הם עושים שטויות וצחוקים עם הרבה אומנות לחימה כמו שרק המאסטר יודע, ויוצרים את אחד מסרטי הפעולה הקומיים המיוחדים שנוצרו בשילוב של מערבון, אומנות לחימה מזרחית, צחוקים ובדיחות וקצת רומנטיקה, יש כאן את אחד הסרטים המהנים גם בצפייה שנייה ושלישית. ובנוסף יש בו גם סיפור טוב, אז ממש חוויה טובה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט שנגחאי נון אפשר להשוות לסרטים נוספים של ג’קי צ’אן שבהם הוא משחק את תפקיד הסיני הרציני עם יכולות לחימה מרשימות כמו למשל סדרת הסרטים של שעת שיא (Rush Hour) שמספרים על זוג שוטרים שהאחד רציני – ג’קי צ’אן והשני כל הזמן עושה שטויות ומספר בדיחות – כריס טאקר והזוג הלא סביר הזה יוצאים למשימות ונלחמים בפשע.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט שנגחאי נון הוא סרט פעולה חמוד וכיפי עם הרבה צחוקים וסצנות מגניבות.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version