סרטים לצפייה ישירה

לתפוס את הבוס

הסרט לתפוס את הבוס הוא סרט פעולה מדע בדיוני מתח שמספר סיפור של לולאת זמן שבה קצין לשעבר של הכוחות המיוחדים נלכד בתוך לולאת זמן בלתי נגמרת. הקצין מוצא את עצמו במאבק בלתי נגמר על חייו ובכל פעם שהוא מסיים את חייו הוא חוזר שוב לנקודת ההתחלה. כדי לצאת מלולאת הזמן עליו מחפש רמזים שיובילו אותו לפתרון.

לתפוס את הבוס לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Boss Level – 2021

הביקורת שלי

הסרט לתפוס את הבוס הוא אחד מהסרטים המפתיעים שראיתי, הסרט הזה מלא כולו באקשן אין סופי, עם המון קרבות של יריות, עם מרדפים מרגשים, והמון אלימות מדממת שמופיעה כמעט בכל שנייה בסרט. לאורך הסרט הצופה מחבר לאיטו תצרף מדהים של העלילה, עם המון רגש, נגיעות רומנטיקה ועם הומור עצמי משובח שלוקח קצת זמן להתחבר אליו ולקלוט שזה מה שהולך בסרט.
הסיפור מסופר מנקודת מבטו של החייל שצריך להלחם על חייו בלולאת הזמן והוא מספר לצופה על האירועים שמתרחשים ומסביר בעצם מה קורה ואיך הוא חושב שזה קורה.
החייל – רוי – שמגולם בידי השחקן פרנק גרילו (שדומה לסקוט אדקינס המעולה גם הוא) הוא בעל כישורי לחימה מרהיבים, והוא חכם ומנסה לפענח את המצב שאליו נקלע ואם יוכל לחבר את המידע ביחד הוא יוכל אולי לפתור גם את לולאת הזמן.
וגם בצפייה שנייה הוא פשוט מופלא.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט לתפוס את הבוס צריך להשוות לסרטי לולאות זמן אחרים שהראשון שבהם הוא הסרט המקסים לקום אתמול בבוקר משנת 1993 (Groundhog Day) שמספר גם על אדם שנתפס בלולאת זמן, אבל הסרט הוא קומדיה-רומנטית. ויש גם את הסרט לופר המדהים משנת 2012 (Looper) שמתאר סיפור על חזרה בזמן עם הרבה אקשן. ויש גם את הסרט קצה המחר המעולה משנת 2014 (Edge of Tomorrow) עם טום קרוז שיש בו לולאת זמן של יום בחייו של חייל כנגד חייזרים.

הדירוג שלי

ואוו, ואוו, ושוב פעם ואוו… כי הסרט לתפוס את הבוס הוא אחד מהסרטי הפעולה הטובים שראיתי בזמן האחרון, והוא נכנס אצלי לרשימה של הטובים ביותר בכל הזמנים.
ציון 8.

Exit mobile version