סרטים לצפייה ישירה

ג’י. איי. ג’ו כוח המחץ

הסרט ג’י. איי. ג’ו כוח המחץ הוא סרט פעולה הרפתקאות של חברת הצעצועים הסברו שמבוסס על סדרה של צעצועים של החברה משנות ה60′ של חיילים אמריקאים שיוצאים להציל את ארה”ב מכל מיני פגעים. הסרט מספר על יחידה צבאית מובחרת המורכבת מחיילים מיוחדים המכונים ג’י. איי. ג’ו, שוקחים על עצמם לעמוד כנגד ארגון מרושע בראשות סוחר נשק ידוע לשמצה.

ג’י. איי. ג’ו כוח המחץ לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: G.I. Joe: The Rise of Cobra – 2009

הביקורת שלי

הסרט ג’י. איי. ג’ו כוח המחץ מביא לחיים את סדרת הצעצועים של הדמויות פעולה המגניבות של חברת הסברו שהייתה סדרת האקשן פיגרס הראשונה שיוצרה אי פעם. בסדרה היו כל מיני חיילים אמריקאים חזקים שלכל אחד היו את היכולות שלו וזה היה ממש מגניב בתור ילד לשחק איתם. אחרי הצעצועים הגיעה גם סדרה מצויירת בשנות ה80′ שהגיעה גם לארץ. הסרט עצמו מלא באקשן, פיצוצים, קרבות, כלי נשק, קצת מדע בדיוני והרבה אטריביוטים לסדרה. ובתור אחד שלא ממש הכיר את הסדרה אלא רק את הדמויות פעולה היה חסר לי היכרות עם הדמויות, עומק רגשי שלהן ובעיקר היה קשה בהתחלה להבין מה קורה.
ועוד דבר שקצת היה לי לא מתאים הוא השחקן צ’נינג טייטום שהוא שחקן טוב, אבל לדעתי לא כל כך מתאים לשחק את הקפטן כי הוא נראה צעיר מידי בשביל זה.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט ג’י. איי. ג’ו כוח המחץ אפשר להשוות לעוד סרט שמבוסס על סדרה ישנה יותר, הסרט צוות לעניין משנת 2010 (The A-Team) שמבוסס על סדרה בעלת אותו השם משנות ה90′ אבל הוא היה הרבה יותר ברור ומובן והסיפור שלו היה קצת פחות גימיקי כמו כאן. אגב צריך אולי להשוות את הסרט ג’י. איי. ג’ו כוח המחץ לסדרה המצויירת אבל אני לא ראיתי.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט ג’י. איי. ג’ו כוח המחץ הוא שרט נחמד, כיפי, מלא בכל מיני כלי נשק מגניבים ויש בו הרבה אקשן.
6 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version