סרטים לצפייה ישירה

היה היו ביער

הסרט היה היו ביער הוא סרט הרפתקאות רדמה מצוייר לכל המשפחה שמספר על ארבע חיות צעירות ביער: עכברה צעירה, חפרפרת חכם וקיפוד חמוד שמסכנים את חייהם כדי למצוא תרופה לחברם הגירית הקטנה, שהורעלה על ידי גז רעיל שנשפך ממשאית שהתהפכה בשולי היער. השלושה יוצאים למסע כדי למצוא פרח רפואי מיוחד להציל את חברתם.

היה היו ביער לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Once Upon A Forest – 1993

הביקורת שלי

הסרט היה היו ביער הוא סרט מקסים וחמוד שמציג לילדים סיפור דרך עיניהם של החיות על סכנות שיש לחיות ביער מידיהם של בני האדם. החיות הקטנות והצעירות יוצאות למסע הרפתקאות כדי להציל את חברתם שהורעלה על ידי גז רעיל שהתפזר ביער והן נתקלות בכל מיני תוצרים של מעשיהם של בני האדם ומנסות להתגבר על מכשולים בדרן כדי לחזור בזמן עם התרופה.
הסרט המקסים הזה מספר על חברות, ידידות, אחווה, עזרה לזולת, התבגרות, התגברות על מכשולים וערכי המשפחה והכבוד למבוגרים והוא מרגש בסיפור שלו כשחיות נאלצות להתמודד עם האתגרים.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט היה היו ביער אפשר להשוות לסרט דומה נוסף שנקרא פרנגלי: היער הקסום משנת 1992 (FernGully: The Last Rainforest) שמספר גם הוא על בעלי החיים שנדרשים להתמודד עם השלכות מעשיהם של בני האדם ביער שלהם ויש לו גם דמיון רב בסיפור ובדמויות לסדרה המקסימה המעופפים הנועזים (The Little Flying Bears) שגם דובבה לעברית משנות ה90′.

הדירוג שלי

תהנו… כי זה סרט מקסים לכל המשפחה עם מוסר השכל והרבה ערכים.
7 מתוך 10 בסולם המצויירים שלי.

Exit mobile version