סרטים לצפייה ישירה

ג’אנגל קרוז

הסרט ג’אנגל קרוז הוא סרט פעולה הרפתקאות קומדיה של דיסני שמבוסס על אחד המתקנים המפורסמים שנמצאים בפארק השעשועים דיסנילנד, שבו יש סירת נהר קטנה שלוקחת את קבוצת המטיילים דרך ג’ונגל מלא בבעלי חיים וזוחלים מסוכנים ועם קצת טאצ’ של על טבעי. הסיפור מתרחש בג’ונגל בזמן מלחמת העולם הראשונה.

ג’אנגל קרוז לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Jungle Cruise – 2021

הביקורת שלי

הסרט ג’אנגל קרוז מספר על קפטן של סירת נהר בשם פרנק (דווין ג’ונסון בתפקיד מגניב) שמשתכנע להשיט מדענית חצופה ודעתנית שביחד עם אחיה הם מחפשים עץ עתיק באמצע הג’ונגל שעל פי אגדות הפרחים שלו יכולים לרפא כל מחלה. המדענית רוצה למצוא את העץ כדי להכין תרופה שתעזור לאנושות אבל היא יוצאת למרוץ נגד הזמן ונגד כל מיני גורמים אחרים מבית ומחוץ וזאת כדי להגיע אל העץ הזה בזמן ולקטוף ממנו פרח קסום.
הסיפור מלא באקשן טוב, בדיחות חמודות, קצת כל מיני שטויות שמתאימות לדיסני להשתיל בתוך הסרט ובנגיעות רומנטיקה, ויש בו גם כמובן נבל שמחפש גם הוא את הפרח למטרות אישיות, כל מיני תפלצים מקוללים והכל בתוך הרפתקאה אחת גדולה.
הליהוק של דווין ג’ונסון הוא מעולה, ואמילי בלאנט ממש חיננית וחמודה, אבל מי שהכי הפתיע אותי זו הופעת אורח של פול ג’יאמטי המעולה שלאחרונה מתברג להרבה מאוד סרטים שראיתי.

בהשוואה לסרטים אחרים

צריך להשוות את ג’אנגל קרוז לסרטי הרפתקאות אחרים של דיסני כמו סרטי אוצר לאומי עם ניקולס קייג’ (National Treasure) שגם בהם יש מפה עתיקה וצריך לפתור כל מיני בעיות כדי להגיע לפתרון מסע ההרפתקאות, ואפשר גם להשוות לסרטי הרפתקאות אחרים של דווין ג’ונסון בעצמו כמו הסרט המרדף המעולה משנת 2003 (The Rundown) שהוא לקהל יותר מבוגר וכמו מסע אל בטן האדמה מ2008 (Journey to the Center of the Earth) וההמשך שלו מסע אל האי המסתורי משנת 2012 (Journey 2: The Mysterious Island) וכמובן גם לסרטים של החידושים של ג’ומנג’י המעולים (Jumanji) שיצאו בשנים האחרונות.

הדירוג שלי

תהנו… כי זה סרט הרפתקאות מקסים של דיסני לנוער שמלא בכל טוב.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version