סרטים לצפייה ישירה

מהיר ועצבני 9

הסרט מהיר ועצבני 9 הוא סרט המשך לסדרת הסרטים המצליחה של מהיר ועצבני שהחלה בשנת 2001. הסרט הוא סרט פעולה הרפתקאות פשע שמספר על אחיו הצעיר של דומיניק טורטו שמופיע לפתע בעקבות טכנולוגיה מתקדמת אשר יכולה בידיים הלא נכונות לסכן את כל העולם והוא רוצה לנכס אותה לעצמו. אל מולו עומד הצוות של דום שמתאחד יחד להציל את העולם.

מהיר ועצבני 9 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: F9 – 2021

הביקורת שלי

את הסרט מהיר ועצבני 9 חיכיתי כבר לראות, ממש לאחרונה צפיתי בכל הסרטים שוב כדי להזכר בסיפורים שלהם וזו הייתה חוויה נפלאה לחזור שוב לעולם הזה של מהיר ועצבני. הסרט התשיעי במספר הפך להיות הרבה יותר סרט של סוכנויות ביון ומשימות מיוחדות להצלת העולם מאשר הסרטים המקוריים של מהיר ועצבני, ואמנם בסרט יש הרבה פנים מוכרות מהסרטים הראשונים אבל גם המון פרצופים שלא ממש היו משוייכים לסדרה ורק הצטרפו אליה מאוחר יותר וזה היה קצת אכזבה מבחינתי בתור אחד שאהב את הסרטים הראשונים. היה כיף לחזור שוב לעולם של מהיר ועצבני אבל הפרק הזה למרות שיש בו מרדפים מגניבים וכל מיני רעיונות ושימושים מטורפים במכוניות כמו שראינו גם בסרטים הקודמים הפרק קצת מופרך מידי לטעמי. בסרט יש הרבה קטעים טובים אבל גם כמה שהם ממש מצוצים מהאצבע ולא מתחברים כל כך לטעמי לסיפור המלא של מהיר ועצבני.

בהשוואה לסרטים אחרים

אם משווים את הסרט מהיר ועצבני 9 לסרטים הקודמים בסדרה אז הוא נופל מהם ברמתם ובסיפור שלו, ובמיוחד כי הוא כאילו מחבר כל מיני סצנות ביחד בלי תפר משמעותי חוץ מאשר סיפור השלד. אפשר להשוות את הסרט הזה יותר לסרטי ג’יימס בונד הקלאסיים שיש בהם סיפור על תככים בינלאומיים ונבל עם נשק על שיכול להשמיד את העולם.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מהיר ועצבני 9 הוא סרט פעולה כיפי, עם תוספת לסיפור של מהיר ועצבני ולמרות השטויות שיש בו הוא עדיין מעביר את הזמן.
6 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version