סרטים לצפייה ישירה

הנה בא הארנב עם זנב הכותנה

הסרט הנה בא הארנב עם זנב הכותנה הוא סרט הרפתקאות קומדיה מצוייר לכל המשפחה שמספר על ארנב צעיר וחמוד שתפקידו לחלק את ביצי חג הפסחא אשר יוצא למסע הרפתקאות במכונת זמן בעקבות מעגל השנה האמריקאי במטרה להציל את חג הפסחא מידיו המרושעות של הארנב זנב-ברזל שרוצה להיות אחראי על ביצי הפסחא ומוכן לעשות הכל כדי להשיג את מטרתו.

הנה בא הארנב עם זנב הכותנה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Here Comes Peter Cottontail – 1971

הביקורת שלי

הסרט הנה בא הארנב עם זנב הכותנה הוא סרט מצוייר באנימציה מונפשת משנות ה70′ שמציג דמויות חמודות ומקסימות באנימציה של סטופ מושן. הסיפור עוקב אחרי דמותו החמודה של ארנב הפסחא שיוצא למסע על לוח השנה האמריקאי כדי לחלק את ביצי הפסחא שהוא לא חילק בגלל שהוא לא התעורר בבוקר חג הפסחא לעשות את עבודתו. הדיבוב המצויין של דני קיי האגדי שהיה אחד מהבדרנים היהודים המפורסמים ביותר בהוליווד בזמן ואחרי מלחמת העולם השנייה.
הסרט הזה אמנם לא מספר על החגים היהודים וזה דווקא היה יכול להיות מקסים אם היו יוצרים סרט שכזה אבל בתור סיפור מקסים על החגים האמריקאים זה מוצלח.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט הנה בא הארנב עם זנב הכותנה דומה לסרטים אחרים מאותה התקופה בהנפשה שלו כמו למשל הסרט רודולף אדום האף משנת 1964 (Rudolph the Red-Nosed Reindeer) שמספר סיפור על חג המולד. ויש עוד סרטים דומים בהנפשה. ומבחינת ההופעה של דני קיי שהיה בדרן בכל מיני תחומים, זה היה חמוד לראות אותו כאילו בדמות מונפשת והוא בעצם עושה כאן קצת פחות מבדרך כלל כי הוא עשה הרבה נונסנס בסרטים שלו.

הדירוג שלי

תהנו… כי זה סרט חמוד לכל המשפחה עם סיפור מקסים ומעבר לאורך החגים האמריקאים (צריך קצת תיווך לילדים קטנים יותר בהצגה של הרעים)
7 מתוך 10 בסולם המצויירים שלי.

Exit mobile version