סרטים לצפייה ישירה

הקדמונים

הסרט הקדמונים הוא סרט הרפתקאות קומדיה מצוייר לכל המשפחה שמספר על תקופת האבן, כאשר יצורים פרה-היסטוריים וממותות צמרריות הסתובבו על פני האדמה, והאדם הקדמון חי בקבוצות. הסרט מספר את סיפורו של דאג, שיחד עם חיית המחמד שלו מאגדים את כל השבט נגד לורד נואוט מהעיר הגדולה שכבר התקדמו לתקופת הברונזה וזאת כדי להציל את ביתם.

הסרט הוא סרט מונפש באנימציית סטופ מושן מהיוצרים של וואלס וגרומיט.
הקדמונים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Early Man – 2018

הביקורת שלי

הסרט הקדמונים הוא סרט חמוד, הוא מציג סיפור נפלא של מסע הרפתקאות קומי על המעבר מתקופת האבן לתקופת הברונזה כאשר שתי תרבויות נפגשות כשהאחת מתקדמת יותר מהשנייה והם רוצים לדרוס אותם כמו שגם קורה במציאות של העולם כיום. הסיפור עוקב אחרי דמותו של אדם קדמון בשם דאג שהוא חכם, מצחיק, בעל תושייה והוא יוצא להצלת השבט שלו וסביבת המחייה שלהם מציפורני הקידמה והפיתוחים הטכנולוגיים.
הסרט מציג במעטפת של הומור מקסים כל מיני בעיות בינאישיות, חברתיות, תרבותיות, משפחתיות, ומעמיד מול הצופה שאלות לגבי קידמה, שימוש בטכנולוגיה, יציאה כנד קונפומיות והכי חשוב חברות וידידות בין שונים.

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט הקדמונים צריך להשוות לכמה דברים הראשון הוא לסרט הקרודים (The Croods) שמספר על משפחה מהתקופה הפרה היסטורית שנאבקת בקידמה ומנסה להציל את עצמה לפני שהעולם שהם מכירים יעלם ולהגיד ששני הסרטים מציגים את התקופה ממש יפה. השוואה שנייה היא לאנימציה המונפשת כמו בוואלס וגרומיט (Wallace & Gromit) שהיא ממש כיפית, חמודה, מרהיבה ויזואלית ונותנת אפשרות להציג דברים גדולים בתוך תבנית שמתאימה לכל המשפחה.

הדירוג שלי

תהנו מלא… כי הסרט הזה הוא מקסים, שנון, עם הרבה בדיחות שמבוגרים יבינו ומציג את ההתפתחות התרבותית האנושית במעבר מתרבות נוודית שבטית להתיישבות עירונית.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version