סרטים לצפייה ישירה

מילקשייק אבק שריפה

הסרט מילקשייק אבק שריפה הוא סרט פעולה הרפתקאות מתח למבוגרים של נטפליקס והוא מספר על נערה צעירה שאמה הייתה מתנקשת וכאשר היא מתבגרת היא עצמה הופכת להיות מתנקשת שכירה. הנערה מוצאת את עצמה בצרה צרורה כשלזירת אירוע שלה מגיע בנו של ברון פשע ידוע ומנסה לעצור אותה והוא נהרג תוך כדי, ועכשיו כל המאפייה רודפת אחריה.

מילקשייק אבק שריפה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Gunpowder Milkshake – 2021

הביקורת שלי

הסרט מילקשייק אבק שריפה הוא סרט פעולה מהנה על טהרת הנשים, והוא מספר על רוצחת צעירה שיודעת להשתמש בכל מיני כלי נשק שנדרשת להגן על עצמה מפני ברון פשע שרוצה לנקום בה על רצח בנו. הסרט רווי אלימות, עם קריצות הומור נשיות, עם הרבה דם, יריות ופיצוצים והרבה פאסון של גנגסטרים וגנגסטריות וגאווה עצמית. הסרט עוקב אחרי סיפורה של הנערה שאמה עזבה אותה בנערותה והיום היא בעצמה הפכה להיות רוצחת שכירה מהטובות ביותר בעולם. הסרט מציג סיפור של מסע לגיבוש זהות, חיפוש עצמי, שמירה והגנה על חלשים, סיפור של אמא ובת וזה די נחמד כל הללו ביחד.
אבל הסרט הזה הוא גם קצת מצוייץ מידי, חסר בו עומק, חסר בו חיבור לדמויות, ויש בו יותר מידי פרצופים יפים ורציניים שלא כל כך מתאימים לנגיעות הקומיות שלו. אני אישית מאמין שפרצוף יפה לא מספיק בשביל לעשות סרט, אבל לפחות האקשן היה טוב.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט מילקשייק אבק שריפה דומה בהרבה מובנים לסרטים המדממים של להרוג את ביל (Kill Bill) של קוונטין טרנטינו עם אומה תורמן המעולה בתקפיד הרוצחת, ויש בו גם דמיון לסרט לירות כדי להרוג משנת 2007 (Shoot ‘Em Up) המצויין עם קלייב אוון אבל הוא רק מתיימר להיות כמוהם ולא כל כך מגיע לרמה שלהם.

הדירוג שלי

תהנו… כי זה סרט פעולה נחמד, כיפי, למבוגרים, עם דמויות נשיות חזקות והרבה אקשן.
6 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version