סרטים לצפייה ישירה

אד אסטרה

הסרט אד אסטרה הוא סרט הרפתקאות דרמה מתח מדע בדיוני שמספר על האסטרונאוט רוי מקברייד (שמגולם בידי בראד פיט) שמתחייב למשימה מסוכנת בחלל בקצה מערכת השמש שלנו שהיא מסוכנת מאוד, ויש לו גם מטרה אישית, לחשוף את האמת על אביו שנעדר במסע דומה לפני 30 שנה. המסע לשם היום מלא רצוף סכנות ומאיים על היקום שלנו.

אד אסטרה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Ad Astra – 2019

הביקורת שלי

אל הסרט אד אסטרה הגעתי בגלל הסיפור והשחקנים שבו, בראד פיט וטומי לי ג’ונס המעולים, הסרט מספר על אסטרונאוט בעתיד הרחוק שיוצא לשליחות סודית להצלת היקום ובדרך גם מחפש את אביו שנעלם לפני 30 שנה. הסרט עוקב אחרי דמותו של האסטרונאוט שיוצא אל מחוץ לעולם שלנו, בעתיד הרחוק שבו יש כבר מושבה על הירח ושבו מעבורות חלל יכולות להגיע לכוכבי לכת אחרים בזמן מהיר. הסרט הוא סרט טוב, ושני השחקנים בראד פיט וטומי לי ג’ונס שמשחקים את הדמויות שלהם נפלא, אבל משהו הרגיש כמו תערובת של סרטים אחרים, קצת מבין כוכבים משנת 2014 (interstellar), קצת מלהציל את מארק וואטני משנת 2015 (the martian) ויש בו עוד מכל מיני סרטי אימה מד”ביים אחרים.
יש בסרט סצנת מרדפים מגניבה אחת, ויש בו יופי והוד של כוכבי הלכת וגרמי השמיים. ולכן גם כדאי לצפות בו על מסך גדול.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט אד אסטרה כאמור דומה קצת לסרט בין כוכבים משנת 2014 (interstellar), יש בו גם קצת מהסרט להציל את מארק וואטני משנת 2015 (the martian).

הדירוג שלי

לא אומר תהנו… כי הסרט מאוד רציני ואין בו מספיק אקשן לטעמי.
6 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version