סרטים לצפייה ישירה

איש מזל התאומים

הסרט איש מזל התאומים הוא סרט פעולה דרמה מדע בדיוני שמספר על מתנקש עילית מזדקן שהוא צלף ממרחקים ארוכים שבפירמה שבה הוא עבד מחליטים שהגיע הזמן כבר להחליף אותו והוא מוצא את עצמו נאלץ להתמודד מול מתנקש צעיר בעל יכולות גבוהות במיוחד שנדמה שמצליח לחזות מראש את הצעדים שלו עצמו.

זהו סרט של הבמאי אנג לי שמביא לנו טכנולוגיה חדשה ומיוחדת שמשתמשת בזיהוי פנים של שחקן כדי ליצור דמות אחרת.
איש מזל התאומים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Gemini Man – 2019

הביקורת שלי

הסרט איש מזל התאומים הוא סרט פעולה אמריקאי טיפוסי, הוא ממש מהנה ומלא באקשן. העלילה עוקבת אחרי מתנקש צלף שפועל בשליחות הממשלה כדי למגר טרוריסטים שהגיע לגיל פרישה ועומד לצאת לגמלאות. אך החברה בה הוא עובד מבינה שהוא יהווה סיכון עבורה בגלל כל המשימות שהוא ביצע עבורם והם מחליטים להפטר ממנו. הסרט עוקב אחרי הצלף שנאלץ לברוח מסוכנויות ומאנשים פרטיים שמנסים להרוג אותו, והוא מסתבך עם סוכנת מקסימה, מאבד חברים לנשק ותוך כדי שמירה על חייו הוא גם מנסה להבין מדוע רודפים אחריו ומי מחפש אותו.
הסרט מציג רעיונות מד”ביים על הנדסה והשבחה גנטית, על שכפול בני אדם, ועל משמעות החיים וכל זה עם אקשן מעולה, וקרבות פנים אל פנים ומרדפים מגניבים.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט איש מזל התאומים דומה לסרטים על שכפולים גנטיים כמו היום השישי הנהדר משנת 2000 (The 6th Day) של שוורצנגר, והסרט איילנד הנפלא משנת 2005 (The Island) עם ליהוק מעולה של סקרלט ג’והנסון, יואן מקגרגור, סטיב בושמי ודג’ימון הונסו שמשחקים נהדר.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט הוא קודם כל סרט פעולה מהנה, ויש בו גם רעיונות מד”ביים על הנדסה גנטית שמשאירים את הצופה עם מחשבות על העתיד לאחר הצפייה.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version