סרטים לצפייה ישירה

רודולף אדום האף

הסרט רודולף אדום האף הוא סרט הרפתקאות קומדיה מצוייר לכל המשפחה שמספר את סיפורו של אחד מאיילי הצפון בשם רודולף, שהוא אחד מהאיילים של סנטה קלאוס. רודולף הוא אייל צעיר וקטן שלא מקובל חברתית והסרט מספר את סיפורו של מסע של אייל צפון חמוד ומקסים בחיפוש אחר חברים חדשים ומקום שיקבל אותם.

רודולף אדום האף לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Rudolph the Red-Nosed Reindeer – 1964

הביקורת שלי

הסרט רודולף אדום האף הוא סרט מצוייר קצר יחסית משנות ה60′ כשהעולם עוד היה תמים יותר, ונראה תמים יותר. זו תקופה שבה הייתה מעין פשטות בסרטים, היה להם סיפור מלא כמו בספר, עם הקדמה, אמצע וסוף. וכל סרט לקח המון זמן להכין אותם ללא עזרת מחשוב. הסרט המקסים הזה מציג גרסה יפיפייה לסיפור אגדה על חג המולד. זו גרסה של סטופ מושן, עם שימוש בבובות מקסימות ומתוקות, עם צבע מלא ודיבוב מקסים של הדמויות עם הרבה שירים ועם סיפור טוב שיש בו גם מוסר השכל.
הסרט רודולף אדום האף עוקב אחרי אייל צפון צעיר שנולד עם אף אדום זוהר. האייל החמוד אינו מקובל חברתית כי הוא שונה בגלל אפו הזוהר, והוא אפילו אינו מקובל אף על הוריו ואפילו סנטה בעצמו לא רוצה בו. הסרט הוא מונפש, ויש בו כל כך הרבה יופי וקסם, והוא מלא ברגש עם תמימות, ועם סיפור נפלא שממש מרגישים כמה אהבה השקיעו היוצרים בסיפור.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט רודולף אדום האף הוא סרט קסום ונפלא וממש כמו שכיית חמדה עם הדמויות המקסימות שבו. הסרט מתאים לכל הגילאים (עם תיווך לקטנים בגלל מפלצת השלג)
ציון 7.

Exit mobile version