סרטים לצפייה ישירה

ג’ון דואו: ויג’ילנט

הסרט ג’ון דואו: ויג’ילנט הוא סרט פעולה פשע מתח למבוגרים שמספר על אדם רגיל שיוצא להלחם באלימות שהוא רואה בסביבה שלו אבל הדרך היחידה שהוא מכיר ויודע שתעבוד היא על ידי תפיסת פושע אחד בכל פעם ולגרום לו לשלם על העוולות שהוא עשה. הסרט מסופר מנקודת מבטו של אדם שנאשם בויג’ילנטיות. האם הוא גיבור או נבל?

ג’ון דואו: ויג’ילנט לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: John Doe: Vigilante – 2014

הביקורת שלי

הסרט ג’ון דואו: ויג’ילנט הוא סרט אוסטרלי שמציג רעיון מאוד חזק של לקיחת החוק לידיים כאשר החוק מאכזב את האנשים ולא מגן עליהם מפני עוולות שנעשו להם בידי פושעים ובריונים. הסיפור מציג את נקודת מבטו של ויג’ילנט בשם ג’ון דואו שלקח את החוק לידיים ותפס פושעים ופגע בהם וגם צילם את עצמו תוך כדי והוא כבר נמצא בידיה של המשטרה והם חוקרים אותו על מעשיו. בינתיים בחוץ מתחוללת סערה פוליטית על לקיחת החוק לידיים.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט ג’ון דואו: ויגילנט דומה לכל מיני סרטים על גיבורי על שלוקחים את החוק לידיים אבל הוא יותר בעולם האמיתי שלנו ודומה יותר לסרט על ויגי’לנט לובש מסכה בסרט ונדטה המעולה משנת 2005 (V for Vendetta) עם השחקנית נטלי פורטמן, ויש גם את הסרט המצויין ממנטו משנת 2000 (Memento) של הבמאי כריסטופר נולן עם השחקן גאי פירס בתפקיד של ויגי’לנט שיוצא לנקום ברוצחי אשתו.

הדירוג שלי

לא אומר תהנו… כי הסרט הזה מלא אלימות ברוטאלית אבל היא ללא מראות קשים כי המטרה היא שהצופה יתמוודד עם השאלה האם זה טוב או רע?
7 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version