סרטים לצפייה ישירה

ספייס ג’אם: אגדה חדשה

הסרט ספייס ג’אם: אגדה חדשה הוא סרט הרפתקאות קומדיה מצוייר לכל המשפחה באנימציה ממוחשבת עם אנשים אמיתיים שמספר על תוכנה מרושעת של בינה מלאכותית שחוטפת את בנו של שחקן הכדורסל המפורסם לברון ג’יימס, ומכניסה אותו אל תוך עולם ממוחשב. לברון ג’יימס נאלץ לעבוד עם באגס באני כדי להרכיב קבוצת כדורסל שתנצח במשחק נגד הקבוצה של הרעים.

ספייס ג’אם: אגדה חדשה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Space Jam: A New Legacy – 2021

הביקורת שלי

הסרט ספייס ג’אם: אגדה חדשה הוא המשך לסרט ספייס ג’אם משנת 1996 עם השחקן האגדי מייקל ג’ורדן שבו הוא נשאב אל עולם הלוני טונס ונאלץ גם הוא לשחק במשחק כדורסל נגד המפלצות הרעות שמשחקות מלוכלך. הסרט הזה הוא סרט חמוד ויש בו הרבה קטעים נחמדים לחובבי הלוני טונס, אבל בתור מבוגר הרגיש לי שהמשחק של השחקנים ה”אמיתיים” בסרט הוא קצת מאולץ ולא ממש זורם. אז נכון שיש בו קטעים טובים, ויש בו סיפור מגניב אבל זה לא תמיד מספיק בשביל להחזיר סרט לקהל בוגר. אני משער שילדים שאוהבים סרטים מגניבים שכאלו ימצאו כאן חוויה כיפית אבל גם להם שווה ללכת קודם על המקור שהיה טוב בהרבה.

בהשוואה לסרטים אחרים

צריך להשוות את הסרט ספייס ג’אם: אגדה חדשה לסרט המקורי משנת 1996, אבל באמת אין כל כך מה להשוות, כי הסרט הראשון היה מיוחד, שונה, חדשני, מגניב, עם הרבה קטעים מיוחדים, ואילו כאן זה מרגיש כאילו האולפנים של האחים וורנר מנסים לעשות חידוש להצלחה מהעבר אבל בלי ממש להפוך את זה למשהו ייחודי, אלא להסתמך על הקהל שאהב את הראשון וזה לטעמי לא היה מספיק.

הדירוג שלי

תהנו… כי מי שאהב את המקור יהיה לו נחמד לחזור קצת לעבר, וגם ילדים יוכלו להנות.
5 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version