סרטים לצפייה ישירה

קיקבוקסר

הסרט קיקבוקסר הוא סרט פעולה ספורט מתח למבוגרים עם אומניות לחימה, הסרט מספר על זוג אחים שאחד מהם הוא אלוף אגרוף אמריקאי במשקל כבד והוא יוצא לתחרות אומנות לחמיה בתאילנד שם פוגעים בו קשה פיזית ואחיו קורט סלואן (שמגלם אותו השחקן ז’אן קלוד ואן דאם) חייב ללמוד את אומנות הלחימה העתיקה של מואי תאילנדי כדי לנקום באלו שפגעו באחיו.

קיקבוקסר לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: kickboxer – 1989

הביקורת שלי

הסרט קיקבוקסר הוא סרט פעולה מעולה של השחקן ואן דאם שהיה בצעירותו אחד מהשחקנים שעשו סרטי פעולה עם המון פעלולים פיזיים מדהימים, והוא ידוע ביכולות פיזיות מרשימות. ואן דאם היה בעברו רקדן בלט והוא משתמש המון בגמישות שלו בסרטים שלו בשנות ה80′-90′ וזה מגניב לגמרי. אני זוכר שבתור נער תמיד רציתי לראות את הסרטים שלו אבל רובם היו מיועדים למבוגרים בגלל כל מיני סצנות מיניות שהיו מקובלות בסרטי הפעולה של שנות ה80′ ולכן את רובם הגדול ראיתי רק כשבגרתי. הסרט מספר על מסע נקמה של התפתחות של גוף ונפש של לוחם שעובר מסכת ייסורים באימונים שלו כדי להגיע ליכולות הגבוהות ביותר ולהלחם נגד אלו שפגעו באחיו. הסרט הזה תמיד מזכיר לי כמה אני הייתי רוצה בעצמי להצליח ולהגיע ליכולות פיזיות מרשימות שכאלו.
הסרט קיקבוקסר הפך להיות אחד מסרטי הפעולה המפורסמים של אומנויות לחימה כמו הסרטים של ברוס לי וכדומה, ועד היום נעשו לו כמה רימייקים לא כל כך מוצלחים אבל עדיין מי שמחפש לצפות בסגנון הפעולה של שנות ה80′-90′ ימצא בהם את מבוקשו.

בהשוואה לסרטים אחרים

לסרט קיקבוקסר היו כמה המשכים לאורך העשורים האחרונים אבל כולם היו חלשים יותר ופחות הצליחו, למרות שאני אישית נהניתי מכולם, אפשר להשוות את הסרט קיקבוקסר לסרט מעולה נוסף של ואן דאם מאותה התקופה, הסרט ספורט הדמים משנת 1988 (Bloodsport) שהיה לטעמי אחד מסרטי הפעולה הטובים ביותר של שנות ה80′-90′.

הדירוג שלי

תהנו… כי בסרט קיקבוקסר יש הרבה איכויות שלא רואים היום בעולם שבו הכל רץ מהר ובתזזיתיות.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version