סרטים לצפייה ישירה

ביג היט

הסרט ביג היט הוא סרט פעולה קומדיה פשע למבוגרים שמספר על רוצח שכיר – היטמן מאוד חרדתי ויש לו בעיה חברתית שהוא צריך להרגיש נאהב על ידי כולם. הרוצח מלווין סמיילי, שהוא מומחה בתחומו מסתבך בגדול כשהוא משתתף בחטיפה של נערה צעירה, והוא מתאהב בקורבן החטיפה שלו, וזה הופך את עולמו.

ביג היט לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Big Hit – 1998

הביקורת שלי

הסרט ביג היט הוא סרט פעולה למבוגרים הוא מלא באקשן אמריקאי טיפוסי של הטובים נגד הרעים, ויש בו מלא פושעים גברתנים שמנסים לתפוס את הדמות של הגיבור וכמובן שהם לא מצליחים לפגוע בו כלל כמו שעשו בשנות ה90′. הסרט מכוון לקהל יעד של מבוגרים והכוונה היא שיש בו עירום, קללות, גסויות, והמון מיניות כמו שעשו בשנות ה90′.
הדמות הראשית בסרט מגולמת בידי אחד השקחנים האהובים עלי מארק וולברג שמשחק את הרוצח שמחפש שכולם יקבלו אותו ויאהבו אותו וזה ממש התאים לדימוי של וולברג בצעירותו וזה היה מגניב לצפות בו שוב כך.

בהשוואה לסרטים אחרים

לסרט ביג היט יש דמיון בסיפור שלו לסדרת סרטים מעולה שנקראת המשלח עם ג’ייסון סטיית’האם האדיר בתור נהג פשע שמוביל חבילות בחיסיון עד שיום אחד הוא מגלה מה הוא מוביל וזה משנה את חייו. אז נכון שהמשלח הוא לא קומדיה אבל הרעיון דומה, ואגב הביצוע שלו טוב בהרבה מכאן. אבל זה דור אחר. ואם להשוות למארק וולברג עצמו, אז כאן הוא קצת יותר צעיר, ולדעתי בבגרותו הוא מגלם תפקידים יותר רציניים ועם קצת פחות קללות וגסויות וזה לטעמי טוב בהרבה.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט ביג היט הוא סרט פעולה כיפי, זורם ובאווירת שנות ה90′.
6 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version