סרטים לצפייה ישירה

מי מפחד מהזאב הרע

הסרט מי מפחד מהזאב הרע הוא סרט דרמה אימה מתח ישראלי למבוגרים שמספר על רוצח סדרתי שחוטף ילדות צעירות והמשטרה מחפשת את עקבותיו אך לאחר שילדה קטנה נרצחת באכזריות, ומוצאים חשוד אך מחוסר ראיות הוא משוחרר ממעצר, אביה של נערה שנחטפה שהיה בעברו קשור לשמטרה מחליט לעשות משהו בנידון ולקחת את החוק לידיים.

מי מפחד מהזאב הרע לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Big Bad Wolves – 2013

הביקורת שלי

הסרט מי מפחד מהזאב הרע מספר על רוצח סדרתי ידוע שהמשטרה תופסת אותו ומנסה להוציא ממנו מידע על קורבנותיו כדי להציל נערה קטנה שנחטפה אך עדיין לא נרצחה על ידו. המשטרה אינה מצליחה בדבר וכאשר מגיע אביה של נערה שנחטפה והוא לוקח את החוק לידיו ומנסה להגיע אל המידע בנוגע לבת שלו לפני שיהיה מאוחר מידי. הסרט הזה הוא מותח ואכזרי, עם סיפור חזק, שממסמר את הצופה לכיסא, וגם מעלה שאלות קשות על הורות, ועד כמה רחוק אדם יגיע כדי לעשות את הדבר הנכון.
הדמויות בסרט הם מאוד ישראליות והנוף בסרט ישראלי וזה נותן הרגשה עוד יותר מצמררת כי זה מרגיש קרוב יותר ללב. השחקנים המעולים בסרט הזה רותם קינן, ליאור אשכנזי, צחי גראד ודב גליקמן נותנים הופעה מעולה וזה ממש חזק!

בהשוואה לסרטים אחרים

לסרט מי מפחד מהזאב הרע יש דמיון לסרט אספן העצמות משנת 1999 (The Bone Collector) שמספר גם הוא על רוצח סדרתי שכמה שוטרים מתחקים אחריו ויש עוד סרטים כאלו ואחרים. ואם מדברים אז טרנטינו אמר על הסרט הזה שהוא ממש חזק ונראה לי כי אם טרנטינו אוהב אז זה נקודה למחשבה.

הדירוג שלי

לא אומר תהנו… כי הסרט הזה אינו מומלץ לבעלי לב חלש ויש בו אכזריות, ברוטליות ורוע.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version