סרטים לצפייה ישירה

מליפיסנט

הסרט מליפיסנט הוא סרט פעולה הרפתקאות פנטזיה לכל המשפחה שמספר על דמותה של מליפיסנט המכשפה הנקמנית שבצעירותה הייתה מאוהבת בנסיך מממלכת בני האדם אבל אהבתם הוחרמה והנסיך הפך למלך והתחתן. ביום שנולדה ביתו הבכורה מליפיסנט מגיעה כדי לקלל את הנסיכה התינוקת, אשר אחרי שנים מתגלה כאדם היחיד שיכול להחזיר את השלום אל בין הממלכות.

הסרט מליפיסנט מציג את סיפור דמותה של המכשפה המרושעת מסיפורי דיסני בגרסת לייב.
מליפיסנט לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Maleficent – 2014

הביקורת שלי

סרט מליפיסנט מציג גרסה חדשה לסיפור של דיסני של היפיפייה הנרדמת. הסרט מספר את סיפורה של מליפיסנט המלכה “הרעה” בסרט המקורי של דיסני. הסרט מציג את דמותה המדהימה של מליפיסנט דרך עיניה שלה עצמה ועוקבת אחרי הסיפור של מאחורי הקלעים של הסיפור המקורי.
הסרט הוא אמנם סרט של דיסני, אך הוא אינו מתאים לילדים קטנים כי הוא אפל, מרושע, מפחיד, ומציג את הדמויות ואת הסיפור בצורה שאינה טוב מול רע כי אם משהו עם הרבה אזורים אפורים שבהם הדמויות מתמודדות עם הצדדים השונים שלהן עצמן.
הבחירה המצוינת של אנג’לינה ג’ולי המדהימה בתפקיד מליפיסנט מוסיף רבדים עמוקים לדמות המהפנטת הזו. העולם המתואר בסרט הוא מקום מכושף, עם נופים מרהיבים ודמויות יפיפיות ועם מפלצות אפלות ועולם מרובד ומדהים.
ואגב, פסקול מצמרר!

בהשוואה לסרטים אחרים

את הסרט מליפיסנט צריך להשוות בהקשר של דמותה של מליפיסנט בסרטים אחרים, אני חושב שאנג’לינה ג’ולי מכניסה לדמות הזו נפח ורבדים נפלאים ומקסימים והרבה יותר בוגרים ואפלים מאשר דמותה המאוד שטוחה של מליפיסנט שהופיעה בסרטי דיסני המצויירים. ובהשוואה לאדפטציות אחרות בלייב של סרטים מצויירים כמו למשל מראה מראה: הסיפור האמיתי משנת 2012 (Mirror Mirror) עם ג’וליה רוברטס בתפקיד המלכה הרעה, שהיה נחמד אבל מתאים יותר לילדים מאשר לקהל קצת יותר בוגר, ולמשל הסרט של שלגיה והצייד משנת 2012 גם כן (Snow White and the Huntsman) ששם שיחקה שירליז ת’רון בתור המלכה הרעה והוא היה קצת יותר אפל ועם יותר אקשן, אז ג’ולי עושה את זה עוד יותר אפל.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט מציג את דמותה המדהימה של מליפיסנט בצורה שמבוגרים יוכלו להתחבר אליה טוב.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version