סרטים לצפייה ישירה

ג’וקר

הסרט ג’וקר הוא סרט דרמה מתח פשע של גיבורי על שמתאים לנוער בוגר. הסרט מספר על דמותו של הג’וקר שחי בעיר גות’האם. הג’וקר החל את חייו כארתור פלק קומיקאי עם הפרעה נפשית שכולם מתעלמים ממנו והוא נדחה על ידי החברה. לאחר מכן הוא מתחיל להדרדר לפשע עקוב מדם. דרך זו מפגישה את ארתור פנים אל פנים עם האלטר-אגו שלו: הג’וקר.

ג’וקר לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Joker – 2019

הביקורת שלי

את הסרט גוקר לא הייתי בטוח שאני רוצה לראות בהתחלה, בתור אחד שממש אוהב סרטי קומיקס הייתי חייב לראות מה עשו עם דמותו של הג’וקר אבל אחרי שגילם אותו הית’ לדג’ר האדיר לא הייתי בטוח שמישהו אחר יוכל להכנס לנעליו. הסרט הוא מותחן פסיכולוגי מזוויע שמספר על דמותו של הג’וקר לפני הפיכתו לנבל נגד באטמן. הסרט מתאר את החיים של קומיקאי כושל שהדרדר עד שהפך לג’וקר, ומציג את המסכנות והזוועות שרדפו אותו מילדותו והפכו אותו למי שהוא. הסרט מציג את העיר גות’האם עם כל הלכלוך הפוליטי שבה, ועד הצגת דמותו של אביו של ברוס ויין בצורה לא חיובית כמו שאני מכיר. חואקין פיניקס משחק נהדר, הוא נכנס לדמות של הג’וקר בצורה פסיכית מידי לטעמי, וזה ממש גרע מההנאה שלי מהסרט.

בהשוואה לסרטים אחרים

אם רוצים להשוות את הסרט ג’וקר לסרטים אחרים אני חושב שחובה להשוות אותו לדמויות הקולנועיות האחרות של הג’וקר, החל בג’ק ניקלסון מסרטי באטמן של שנות ה80′-90′ שהיה מצויין, והית’ לדג’ר האדיר שגילם את דמותו של הג’וקר בצורה מדהימה בסרט האביר האפל. ואני חושב ששניהם היו יותר מתאימים מחואקין פיניקס שעשה אותו יותר מידי קיצוני.

הדירוג שלי

לא אומר תהנו… כי הסרט ג’וקר מותח את העצבים… וכי הוא מציג התנהגות אנושית קשה שאליה אנשים עלולים להגיע בסיטואציות קשות.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version