סרטים לצפייה ישירה

האלמנה השחורה

הסרט האלמנה השחורה הוא סרט פעולה הרפתקאות מדע בדיוני של גיבורי על שמספר סיפור על דמותה של האלמנה השחורה הלא היא נטשה רומנוף אחת מהנוקמים. הסרט מספר על חייה של נטשה רומנוף בחיפושיה אחרי משפחתה ברוסיה ומבחינה כרונולוגית הוא מספר על קורותיה בין הסרטים של קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים לבין הנוקמים: מלחמת האינסוף.

האלמנה השחורה לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Black Widow – 2021

הביקורת שלי

הסרט האלמנה השחורה מציג את אחת הדמויות האהובות עלי ביקום הקולנועי של מארוול, האלמנה השחורה. קודם כל אני אוהב את השחקנית סקרלט ג’והנסון המקסימה ואני עוקב אחריה כבר הרבה שנים ויש לה פילמוגרפיה מעולה. היא גם שחקנית מעולה, גם מציגה יכולות פיזיות מצויינות וגם מאוד מגוונת בתפקידיה. ויש לה מכנה משותף להרבה תפקידים שהיא בוחרת הוא הפנים התמימות שלה והרבע חיוך שיש לה כמו בדיוקן של נערה עם עגיל פנינה ועל כל זה היא גם האלמנה השחורה.
הסרט מציג סיפור עלילה נוסף על חייה של רומנוף וזה מוסיף נפח לדמותה הנפלאה. וגם מציג דמויות מיוחדות של כאילו הצד הרוסי במלחמה הקרה שעדיין נמשכת גם בעולם של הנוקמים אבל בצד הרוסי וזה מגניב.
הדבר היחידי שפחות התחברתי אליו היה הכאילו בדיחות שנדחפות לכל מיני סצנות שקצת מקטינות את הדמויות ואולי עשו את זה כדי שיתאים יותר לבני נוער ושהסרט לא יקח את עצמו ברצינות כל כך, אבל אני פחות אהבתי.

בהשוואה לסרטים אחרים

אם משווים את הסרט האלמנה השחורה לסרטי גיבורי העל ביום של מארוול אז לדעתי הוא מתברג אי שם באמצע, הוא לא מהטובים ביותר שלטעמי היו סרטי קפטן אמריקה, ד”ר סטרייג’ וסרטי הנוקמים, אבל הוא גם לא מהפחות טובים, כמו איירון מן 2 או הענק הירוק וסרטי ספיידרמן שמתאים במיוחד לבני נוער. והאמת שהוא קצת דומה לסרט של קפטן מארוול ברעיון שלו של הסיפור של דמות נשית מהנוקמים. יש לו גם דמיון רב לסרט דרור אדום משנת 2018 (Red Sparrow) שגם הוא מציג את העולם הסובייטי שמגדל רוצחות יפיפיות עם ג’ניפר לורנס בתפקיד הדרור האדום או הסרט פצצה אטומית משנת 2017 (Atomic Blonde) שמציג סוכנת נשית בריטית של MI6 שמגולמת בידי שרליז ת’רון ויש גם את הסרט המעולה סולט משנת 2010 (Salt) עם אנג’לינה ג’ולי בתור סוכנת אמריקאית. בקיצור מי שמחפש סרטים על סוכנות יש לו הרבה מה למצוא.

הדירוג שלי

תהנו… כי זה סרט פעולה כיפי, שמחזיר אותנו לעולם של מארוול ומספר על דמותה של נטשה רומנוף המקסימה. לגמרי עושה לי חשק לצפות בהם שוב. ואל תשכחו לחכות לאחרי הכתוביות…
7 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version