סרטים לצפייה ישירה

שומר הראש ואשתו של המתנקש

הסרט שומר הראש ואשתו של המתנקש הוא סרט פעולה קומדיה פשע והוא המשך לסרט שומר הראש והמתנקש משנת 2017 והפעם שומר הראש מייקל ברייס ממשיך את פעילותו עם המתנקש דריוס קינקייד כשהם מנסים להציל את אשתו של דריוס סוניה והם צריכים לעבוד ביחד כדי להציל את חייהם ולהציל את העולם מידיו של טרוריסט שרוצה לזרוע הרס בכל.

שומר הראש ואשתו של המתנקש לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Hitman’s Wife’s Bodyguard – 2021

הביקורת שלי

הסרט שומר הראש ואשתו של המתנקש ממשיך את הסרט הקודם עם ראיין ריינולדס וסמואל ל.ג’קסון והפעם שומר הראש נקרא לעזור למתנקש בידי אשתו רבת התושיה כדי להציל את עורו של המתנקש. שלושתם נקלעים לצרה ביחד ומנסים למצוא דרך לפתור אותה עם מלא אקשן, פיצוצים, מרדפים, יריות, והמון המון ניבולי פה וגסויות על הדרך. מי שאהב את הסרט הראשון יוכל להנות ממה שקורה גם כאן, אבל אני מצאתי בסרט הזה יותר מידי טעם לוואי עם כל הוולגריות של הדמויות. כבר היה עדיף לצפות שוב בדדפול.

בהשוואה לסרטים אחרים

אם משווים את הסרט שומר הראש ואשתו של המתנקש לסרט הקודם, אז הוא נופל ממנו קצת, בעיקר בגלל כמות ניבולי הפה הגדולה משמעותית מהסרט הקודם, אבל גם בגלל שסיפור הרקע קצת טפשי. אז הסרט עדיין מלא פיצוצים ומרדפים וכל טוב סרטי פעולה, אבל משהו קצת מדשדש בו. ואפשר גם להשוות את הסרט לסרטי דדפול שבהם ראיין ריינולדס מגלם את דמותו של המתנקש עם הפה הגדול וגם בו יש המון יריות, פיצוצים וכדומה.

הדירוג שלי

תהנו… למרות שהסרט פחות טוב מהקודם ויש בו יותר גסויות.
ציון 6.

Exit mobile version