סרטים לצפייה ישירה

שומר הראש והמתנקש

הסרט שומר הראש והמתנקש הוא סרט פעולה קומדיה פשע למבוגרים שמספר על שומר ראש מהמובחרים בעולם ששומר על עשירי העולם כשהם צריכים להגיע ממקום למקום והוא מקבל לקוח חדש, שחייב להעיד בבית הדין הפלילי הבינלאומי. שומר הראש מגלה שעליו לשים את חילוקי הדעות בצד ולעבוד יחד עם הלקוח שהוא רוצח שכיר וזאת כדי להגיע למשפט הבינלאומי בזמן.

שומר הראש והמתנקש לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Hitman’s Bodyguard – 2017

הביקורת שלי

הסרט שומר הראש והמתנקש הוא סרט פעולה למבוגרים, הסרט מספר סיפור טריוויאלי על מישהו שצריך להגן על חייו של פושע שיוכל להגיע בזמן למשפט נגד פושע גדול יותר ובדרך מנסים לעקב אותם. מה שמיוחד בסרט הזה חוץ מהשחקנים המעולים שבו ראיין ריינולדס וסמואל ל. ג’קסון הוא שהסרט קצת צוחק על ז’אנר הסרטים הללו, ואמנם הייתי מעדיף שההומור לא יהיה כל כך וולגרי וגס אבל לטעמי האקשן מפצה על ניבולי הפה הרבים מידי בסרט ועדיין הצלחתי לבלוע את הגלולה עם מספיק סוכר.

בהשוואה לסרטים אחרים

אם משווים את הסרט שומר הראש והמתנקש לסרטים אחרים בסגנון אז יש את הסרט 16 רחובות משנת 2006 (16 Blocks) עם ברוס וויליס שמציג סיפור דומה אבל ללא הצד הקומי והוא מצויין. ויש גם כל מיני סרטים דומים על שני פרטנרים שצריכים לעשות משימה ביחד שהאחד הוא רציני והשני הוא עושה כל הזמן צחוקים, כמו למשל הסרט סוכן וחצי משנת 2016 (Central Intelligence) עם דווין ג’ונסון וקווין הארט שמשחקים יחד בכל מיני סרטים כמו גם בג’ומנג’י ושם הם שני שוטרים שצריכים לעבוד יחד.

הדירוג שלי

תהנו… אם אתם מחפשים אקשן מעולה עם קומדיה ולא מפריע לכם הרבה ניבולי פה.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version