סרטים לצפייה ישירה

האריה המכשפה וארון הבגדים

המיני סדרה האריה המכשפה וארון הבגדים היא בעצם סרט פנטזיה הרפתקאות לכל המשפחה שמבוסס על ספר ילדים בסדרת הספרים של נרניה שנכתבה על ידי ק.ס. לואיס בשנת 1950. הסיפור מתרחש בזמן מלחמת העולם השנייה בזמן ההפצצה האווירית של הנאצית על העיר לונדון והוא עוקב אחרי ארבעה אחים שמגיעים לארץ נרניה הקסומה שנמצאת בארון הבגדים שם עליהם להילחם במלכה מרושעת בעזרתו של המלך האריה אסלן.

האריה המכשפה וארון הבגדים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: The Lion, the Witch and the Wardrobe – 1988

הביקורת שלי

המיני סדרה האריה המכשפה וארון הבגדים הוא אחד הסרטים המקסימים שראיתי בתור ילד ולמרות שהוא נראה קצת מיושן התוכן שלו ממשיך להיות מופלא. הסיפור הוא סיפור קלאסי של בריחה מהמציאות הקשה של המלחמה של קבוצת ילדים – שני אחים ושתי אחיות שמגיעים לארץ קסומה ופוגשים יצורים קסומים מכל מיני סוגים ויוצאים למסע הרפתקאות קסום בארץ נרניה.
לסדרת הספרים של נרניה יצאו גם חידושים ועוד סרטים ויש לה קהל מעריצים גדול ברחבי העולם. אבל ככל שעובר הזמן היא נשכחת מאנשים וחבל כי זהו סיפור מקסים והעיבודים שנעשו עליו למסך טובים ומרגשים.

בהשוואה לסרטים אחרים

את המיני סדרה האריה המכשפה וארון הבגדים צריך להשוות כמובן לרימייק החדש של הסרטים שהחלו בשנת 2005 שהראשון שבהם הוא טוב ומעניין, אבל כאן יש קלאסיקה שקשה להשוות אליה וזה נפלא.

הדירוג שלי

תהנו ותחלמו… כי זו מיני סדרה מקסימה ונפלאה לכל המשפחה עם הרבה ערכים של משפחה, חברות, עזרה לזולת והכל במעטפה קסומה של מסע הרפתקאות מופלא ומרגש בארץ נרניה.
8 מתוך 10 בסולם הסדרות שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version