סרטים לצפייה ישירה

משימה בלתי אפשרית 6 – התרסקות

הסרט משימה בלתי אפשרית 6 – התרסקות הוא סרט פעולה הרפתקאות מתח שממשיך את סדרת הסרטים של משימה בלתי אפשרית ומוביל את הסוכן המופלא אית’ן האנט ואנשי הצוות האדירים שלו, יחד עם כמה בעלי ברית מוכרים מהסרטים הקודמים, אל מרדף נגד הזמן אחרי שמשימה השתבשה והם נדרשים להציל את העולם למרות החשדות בהאנט שערק.

משימה בלתי אפשרית 6 – התרסקות לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Mission: Impossible – Fallout – 2018

הביקורת שלי

הסרט משימה בלתי אפשרית 6 – התרסקות מעלה את סדרת הסרטים המעולים של משימה בלתי אפשרית למעלה גבוהה של סרטי פעולה מהטובים ביותר. הוא מביא סיפור עוקב לסיפורים הקודמים, עם אקשן מהודק ומותח, עם תפניות ותרגילים מחשבתיים, עם מרוץ נגד הזמן ועל גבול סכנת מוות, ולוקח את הצופה אל הרפתקאה מטורפת ומשובחת שתמסמר אותו לכסא.
הסרט מלהק שוב את השחקנים הנפלאים טום קרוז בתור האנט, ווינג ראמס וסיימון פג שהדמויות שלהן הרבה יותר עמוקות ומלאות אחרי כל הסרטים שלהם ביחד עם קרוז, ואת רבקה פרגסון הנפלאה שסוף סוף מתחברים אליה והיא מצטרפת לצוות. ואיתם ביחד הנרי קאביל המעולה בתפקיד סוכן שבא לפקח על הצוות שלא יעשה צרות.
הליהוק והסיפור והאקשן וכל הטוב הנפלא והמרגש שיש כאן מייצרים חווית צפייה נפלאה.

בהשוואה לסרטים אחרים

אם אמרנו בכל אחד מהסרטים שצריך להשוות אותו לסרטים הקודמים אז גם הפעם בהשוואה לסרטים הקודמים, הסרט שוב מתעלה על הסדרה ומעלה את סדרת סרטי משימה בלתי אפשרית לרף הטובים ביותר.

הדירוג שלי

תהנו מלא… כי הסרט משימה בלתי אפשרית 6 – התרסקות הוא פצצה מתקתקת של אקשן ומרדפים, יריות ואגרופים והמון תככים ומזימות ותפניות נהדרות.
8.5 מתוך 10 בסולם שלי. (גם הוא ברמה גבוהה מעל סרטי פעולה הרפקאות אחרים)

Exit mobile version