סרטים לצפייה ישירה

ג’ומנג’י: שורדים בג’ונגל

הסרט ג’ומנג’י: שורדים בג’ונגל הוא סרט פעולה הרפתקאות קומדיה שמבוסס על רעיון של משחק מחשב וסרט משנות ה90′, ומספר על ארבעה בני נוער שונים מאוד זה מזה שבבית הספר מעולם לא היו מגיעים להיות חברים האחד של השני, אבל בדרך קסומה הם נשאבים לתוך משחק וידאו, והדרך היחידה שהם יכולים לצאת ממנו היא לעבוד ביחד כדי לסיים את המשחק.

ג’ומנג’י: שורדים בג’ונגל לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Jumanji: Welcome to the Jungle – 2017

הביקורת שלי

את הסרט הראשון של ג’ומנג’י משנת 1995 ראיתי כמה פעמים בתור נער והוא היה הסרטים האהובים עלי. השחקן הראשי בו היה רובין וויליאמס המנוח שגילם את דמותו של הילד שנעלם בתוך המשחק ג’ומנג’י, וכל חיי המשפחה שלו השתנו. הסרט ג’ומנג’י: שורדים בג’ונגל הוא מעין גרסה חדשה לסרט המקורי והוא סרט מדהים. הוא משלב בתוכו המון אלמנטים מסרטי הרפתקאות אחרים, ונותן הרבה כבוד לסרט המקורי עם המון דברים שמזכירים לצופה את גרסת המקור.
הסיפור של ג’ומנג’י בעצם מתחיל בשנת 1996 היכן שהסרט הראשון מסתיים ועושה קצת סגירת מעגל לסיפור של ג’ומנג’י המקורי. בגרסה המודרני המשחק הוא כבר לא משחק קופסא אלא משחק טלוויזיה ישן בסגנון קווסט שהגיבורים נכנסים לנעליהם של דמויות מחשב.
הליהוק של השחקנים הנפלאים דווין ג’ונסון, קווין הארט וג’ק בלאק והדמות הנשית היפיפייה של קרן גיליאן, עם שילוב הרפתקאה כמו במשחק, ועם מתח, אקשן, מסתורין, אימה, קומדיה ונגיעות רומנטיקה הכניסו את הסרט הזה לרשימת הסרטים הכי אהובים עלי.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט ג’ומנג’י: שורדים בג’ונגל דומה להרבה סרטי הרפתקאות אחרים כמו סדרת סרטי אינדיאנה ג’ונס עם האריסון פורד, ושני הסרטים של ניקולס קייג’ אוצר לאומי (National Treasure), וכמובן שצריך גם להשוות אותו לסרט ג’ומנג’י המקורי, והסרט הכאילו המשך שלו בשם זאתורה משנת 2005 (Zathura: A Space Adventure) שהוא כמו המשחק של ג’ומנג’י אבל בחלל, ויש גם את הסרט המרדף 2003 (The Rundown) שגם הוא עם דווין ג’ונסון ושון וויליאם סקוט.
כל אלו הם סרטי הרפתקאות שהם כמו משחק שמשלבים פתרון חידות, ויש בהם הרבה אקשן טוב.

הדירוג שלי

תהנו… כי הסרט ג’ומנג’י: שורדים בג’ונגל הוא קודם כל סרט אקשן מעולה, ויש בו המון צחוקים וקטעים נפלאים.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

סרטים לצפייה ישירה שראית

Exit mobile version