סרטים לצפייה ישירה

משימה בלתי אפשרית 4 – קוד הצללים

הסרט משימה בלתי אפשרית 4 הוא סרט פעולה הרפתקאות מתח שמספר על המשך הסיפור של הסוכן האנט שהפעם הוא מסתבך במשימה עם הצוות שלו כאשר המשימה לא מתרחשת כמו שצריך והסוכנות שלו נסגרת כי הם מואשמים במעורבת בהפצצת הקרמלין ברוסיה, מה שגורם לאיתן האנט ולצוותו החדש לעבוד קשה כדי לנקות את שמם ואת שמה של הסוכנות שלהם.

משימה אפשרית 4 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Mission: Impossible – Ghost Protocol – 2011

הביקורת שלי

הסרט משימה בלתי אפשרית 4 הוא סרט מעולה, הוא מספר סיפור ביון מצויין, עם כל המשתמע בכך, על מלחמה בין המעצמות, עם שימוש בטכנויולוגיות מתקדמות, על השגת חלקי מידע בכל מיני מקומות בעולם ועל שיתוף פעולה בין כל מיני גורמים כדי לעמוד במשימה להצלת העולם.
הפעם מצטרפים אל טום קרוז גם סיימון פג המצחיק שמקבל אישור להיות סוכן שטח וגם ג’רמי ראנר המעולה בתור סוכן שעוזר לו וזה מרגיש כמו חיבור מעולה עם קצת רגשות, הומור, רומנטיקה, מתח בין אישי והרבה תככים פוליטיים וזה מעולה.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט משימה בלתי אפשרית 4 הוא טוב, הוא טוב יותר מהסרטים הקודמים של משימה בלתי אפשרית שהיו עד אליו והוא הרבה יותר מציאותי ומודרני ולכן גם מרגיש הרבה יותר מהימן. יש לו קצת דמיון לסרט המעולה אויב המדינה משנת 1998 שבו וויל סמית’ נדרש לברוח לאחר שהפלילו אותו. ושוב חוזר הדמיון לסרטי ג’יימס בונד החדשים יותר.

הדירוג שלי

תהנו… כי זה סרט פעולה משובח עם שחקנים מעולים וסיפור מסגרת מצויין והרבה אקשן ומלא כל טוב.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version