סרטים לצפייה ישירה

משימה בלתי אפשרית 3

הסרט משימה בלתי אפשרית 3 הוא סרט פעולה הרפתקאות מתח שמספר את ההמשך לסדרת הסרטים של משימה בלתי אפשרית והפעם הסוכן המיוחד אית’ן האנט מוצא את עצמו מסתכך עם סוחר נשק סדיסטי מסוכן שמנסה להשיג נשק רב עוצמה ולמכור אותו לטרוריסטים. האנט וחבורתו מוצאים את עצמם במרדף אחרי פושעים מסוכנים בכל מיני מקומות בעולם תחת סיכון חייהם וחיי הקרובים להם.

משימה בלתי אפשרית 3 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Mission: Impossible III – 2006

הביקורת שלי

אל הסרט משימה בלתי אפשרית 3 אני מגיע אחרי צפייה בשני הסרטים הקודמים בסדרה. אני זוכר שבזמנו לא חשבתי שהם כל כך מוצלחים, כי היה חסר בהם רגש לטעמי אבל היום כשעברו חמש עשרה שנים מהסרט השלישי ואני מבוגר יותר ובעל משפחה אני יותר מתחבר לסיפורים כאלו והם ממש מהנים. השחקנים של החבורה של האנט משתנים חוץ מאשר טום קרוז עצמו בתור אית’ן ווינג ריימס בתור לות’ר שעוזר להאנט מחדר הבקרה ובאוזנייה. וזה דווקא עושה טוב לסדרה שיש פנים שממשיכים יחד לאורך הסרטים.

בהשוואה לסרטים אחרים

הסרט משימה בלתי אפשרית 3 חוזר חזרה לצורה של הסרט הראשון עם פחות פיצוצים ויריות ויותר מתח במה הולך לקרות עם הסיפור וזה עושה את הסרט הזה טוב כמו הראשון ויותר טוב מהשני. או בקיצור לטום קרוז מתאים מאוד לשחק את תפקיד הסוכן כמו גם בג’ק ריצ’ר המצוין מאותו הסגנון ובדו”ח מיוחד האדיר שמשלב מד”ב.

הדירוג שלי

תהנו… כי זה סרט פעולה משובח עם סיפור רקע מעולה ועם עלילה טובה ואקשן טוב במידה מתאימה.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version