סרטים לצפייה ישירה

משימה בלתי אפשרית 2

הסרט משימה בלתי אפשרית 2 הוא סרט המשך לסרט משימה בלתי אפשרית ולסדרה משנות ה80′. הסרט הוא סרט פעולה הרפתקאות מתח והוא ממשיך את סיפורו של הסוכן המיוחד אית’ן האנט שהפעם הוא נשלח לסידני באוסטרילה כדי למצוא ולהשמיד וירוס קטלני מהונדס גנטי בשם “כימרה” שנגנב על ידי חבורה של סוכנים שערקו ורוצים למכור אותו לכל המרבה במחיר.

משימה בלתי אפשרית 2 לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Mission: Impossible II – 2000

הביקורת שלי

הסרט משימה בלתי אפשרית 2 ממשיך את המשימות המטורפות של הסוכן האנט שמגולם בידי טום קרוז וארבע שנים אחרי הסרט הראשון טום קרוז כבר יותר בוגר ומרגיש יותר רציני, וגם עושה הרבה יותר פעלולים בסרט וזה ממש נראה שהוא מרגיש בנוח בדמותו של האנט. הסרט מלא באקשן ובפיצוצים, ויש לו סיפור שממש מתאים לשנה האחרונה על וירוס מהונדס גנטית שמשתחרר בעולם בכוונה כדי להעשות רווח מהתרופה שלו (וכל מיני תאוריות קונספירציה כאלו ואחרות) ואליו מצטרפת גנבת מקצועית – השחקנית טנדי ניוטון ששיחקת בסדרה ווסטוורלד.
בקיצור מי שאוהב את משימה בלתי אפשרית יהנה מהסיפור גם בפרק הזה.

בהשוואה לסרטים אחרים

אם נשווה את משימה בלתי אפשרית 2 לראשון בסדרה, אז הפעם יש הרבה יותר פיצוצים, מכות, יריות ומרדפים אבל הסיפור הופך להיות יותר גלובלי ומרגיש קצת יותר ג’יימס בונד מאשר משימה בלתי אפשרית, אבל עדיין זה סרט פעולה כיפי.

הדירוג שלי

תהנו… כי זהו סרט המשך כיפי ומלא אקשן שמי שאוהב את סרטים על סוכנויות ביון וכדומה יהנה ממנו.
7 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version