סרטים לצפייה ישירה

אסון בלב ים

הסרט אסון בלב ים הוא סרט פעולה דרמה היסטורי שמספר על מה שהתרחש באסון הנורא של אסדת הנפט האמריקאית בחודש אפריל בשנת 2010, האסון התחיל כאשר אסדת הקידוח הימית שנקראה אופק המים העמוק התפוצצה, וכתוצאה מכך נשפך הנפט אל האוקיינוס ויצר את האסון הימי הגדול ביותר בתולדות אמריקה.

אסון בלב ים לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Deepwater Horizon – 2016

הביקורת שלי

הסרט אסון בלב ים מציג את סיפורו של אסון אסדת הנפט בשם “Deepwater Horizon” שהתרחש בחודש אפריל בשנת 2010. הסיפור מסופר מנקודת מבטם של כמה דמויות מפתח ומתחיל לספר מהיום של החלפת המשמרות האחרונה לפני האסון.
הסרט הוא סרט המתאר אירועים היסטוריים במבטם של אלו שניצלו מהאסון הנורא של האסדה, והם מספרים את עדותם על מה שקרה בבתי המשפט השונים ומשם נלקחו הדמויות והאירועים השונים בתוך הסרט.
אחד הדברים החזקים ביותר בסרט חוץ מאשר הסיפור הנורא על האסון הוא ההירואיזם של האנשים האמיצים שעשו כל אשר ביכולתם להציל אחרים תוך כדי סיכון נפשם.
ליהוק השחקנים בסרט הזה הוא בין הליהוקים הטובים כיום בהוליווד, אל דמותו של מייק ויליאמס נכנס מארק וולברג האדיר שאני מעריך מאוד וקורט ראסל כגי’מי הארל שגם אחריו אני עוקב עוד מימי נעורי. ודבר נוסף שממש בלט הוא פס הקול שמלווה את הסרט שממש מכניס לאווירה של מה שהתרחש לאורך הסרט.

בהשוואה לסרטים אחרים

אין אפשרות ממש להשוות בסרט המתאר אירוע אמיתי שהתרחש אבל יש עוד סרטים שמתארים אירועים כאלו כמו למשל הסרט ה-33 משנת 2015 (The 33) שמספר את הסיפור של התמוטטות מכרות פחם בצ’ילה שגם הוא התרחש ב2010.

הדירוג שלי

לא אומר תהנו… כי הסרט מספר על אסון נורא שקרה באפריל 2010, והיה גם אסון הנפט הגדול ביותר בתולדות ארה”ב.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version