סרטים לצפייה ישירה

משימה בלתי אפשרית

הסרט משימה בלתי אפשרית הוא סרט פעולה הרפתקאות מתח שמבוסס על סדרת טלוויזיה משנות ה80′ שעסקה ביחידה של סוכנים מיוחדים שנשלחים למשימות שרק הם יכולים לפתור ולהצליח בהן. אחרי הסדרה התחילו לצאת הסרטים שבהם מסופר על סוכן אמריקאי, שנחשד בחוסר נאמנות, והוא חייב לגלות ולחשוף את החפרפרת האמיתית ללא עזרת ארגונו כדי לנקות את שמו.

משימה בלתי אפשרית לצפייה ישירה
שם המקור ושנת הקרנת בכורה: Mission: Impossible – 1996

הביקורת שלי

הסרט משימה בלתי אפשרית היה אחד מסרטי הסוכנים המדוברים ביותר בשנות ה90′ במיוחד בעקבות המעבר מהסדרה של שנות ה80′ לסרטים. הסרט עצמו התחיל סדרת סרטים מהארוכות ביותר בהיסטוריה של הקולנוע שהשחקן הראשי לא התחלף בהן. טום קרוז השחקן שמגלם את דמותו של הסוכן אית’ן האנט שמציג יכולות פיזיות גבוהות ומביא איתו מלא אקשן מודרני לדמותו של הסוכן האנט עושה את זה בצורה מעולה. זה אמנם לא הסרט הראשון של קרוז אבל הוא בהחלט היה אחד מהסרטים שהביא את הבאז הגדול לשחקן הנהדר הזה שנמשך גם היום.
אל טום קרוז מצטרפים שחקנים מעולים אחרים שכל חובבי הקולנוע של שנות ה80′-90′ יכירו אותם, אבל את מי שאני זיהיתי הכי בקלות כי הוא היה לי מוכר מסרטי פעולה אחרים היה ז’אן רנו המצויין שעובד הרבה עם לוק בסון ומשחק סוכן מיוחד שהודח מתפקידו.

בהשוואה לסרטים אחרים

צריך להשוות את הסרט משימה בלתי אפשרית לסרטים האחרים בסדרה ולהגיד שהוא קבע שם דבר בסרטי הפעולה עם הסצנה הבלתי נשכחת של הסנפלינג התלוי הפוך ושהשחקן טם קרוז ביצע בצורה משובחת. אחרי זה הכל הפך להיסטוריה והסרטים האחרים ממשיכים להציג רף גבוה של סרטי פעולה מעולים. השוואה נוספת היא לסוכן אחר מצד אחר של העולם, הלא הוא ג’יימס בונד שדמותו השרמנטית נמצאת איתנו כבר עשרות שנים וסדרת הסרטים של בונד היא הארוכה ביותר בהיסטוריה אבל שם כל כמה סרטים השחקן הראשי התחלף.

הדירוג שלי

תהנו… כי זה סרט פעולה שלמרות מעבר השנים מאז צאתו הוא עדיין מרגשת ומלא באקשן ובסיפור מצויין גם לימינו.
8 מתוך 10 בסולם שלי.

Exit mobile version